Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 dages fortrydelsesret

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ringe til SKAT på 72 22 18 18 og spørge, så får du det korrekte svar.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 22:15

Lav et system hvor der sendes en e-mail med betingelser samt tydlig pris på produktet der er bestilt, samt betingelser vedhæftet i en PDF fil.

Denne frengangs måde efterlader ingen tvivl hos den som ligger en annonce op, kunne suppleres med et aktiverings link.

Det er jo tydeligt at det system som du køre nu kan mistolkes, og rene linier over for kunder er altid det bedste.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:18

Hej Kenneth,

Nu arbejder jeg professionelt med rekruttering, og herunder køber vi selvfølgelig også annoncer på div. jobsites, som matcher det stillingsopslag vi har.
Hvis jeg oplevede en annonceringsside, hvor jeg troede at det var gratis, men at der dybt nede i betingelserne var gemt et gebyr på 2.000 kroner (eller 5 kr. - det er ren principielt), så ville jeg aldrig komme igen. Så hvis du gemmer prisen væk, skaber du en kortvarig 'succes' med eventuelle kunder, som ikke vil betale og helt sikkert ikke kommer igen.

Mvh Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:18

Måske det skulle overvejes. Men det er jo åbenlyst, det er bare sjusk eller liggyldighed fra deres side :-) Der står der jo flere steder..

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:20
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 22:28

Kenneth Rasmussen:

Måske det skulle overvejes. Men det er jo åbenlyst, det er bare sjusk eller liggyldighed fra deres side :-) Der står der jo flere steder..

Der findes desværre mennesker ude i vores samfund som vil misforstå. Men brug ikke negativ energi på det, vend din energi og brug den til at lave dit system så sikkert som muligt i forhold til kunder, så bliver du en glad mand og kunderne er ikke i tvivl om hvad der er købt.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 00:18

Hey guys,

I må sku nok hellere tjekke op på jeres viden om fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten gælder kun forbrugere, da den hører inde under forbrugeraftaleloven.

En forbruger har fortrydelsesret i 14 ved fjernsalg og ved salg uden for sælgers(virksomhedens) faste forretningssted. Derudover skal fortrydelsesretten gøres opmærksom på fra sælgers side, ellers er der 3 måneders fra modtagelse af varen..

Dertil har man som køber en 6 hverdages fortrydelsesret ved køb af fast ejendom. Det koster dog en godtgørelse på 1 % af købesummen.

Så er der nogle specielle regler omkring pension og finansielle tjenester, som jeg ikke lige kan på stående fod..

Din "ven", som ikke vil betale kan derfor ikke bruge fortrydelsesretten.. Såfremt han vil mene der er noget svig i aftalen kan han bruge aftaleloven omkring aftalers ugyldighed. Og ærlig talt virker det for mig alt for langt ude, da du Kenneth skulle have været i "ond" tro, altså bevidst ville snyde manden.. Inkassere pengene og bliv bedre til at kommunikere til dine kunder.. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)