Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt KG & mange varer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvordan gør i der har MANGE varer i jeres internet shop og som sender pakkerne ud til kunderne.

Taster i vægten ind på ALLE jeres varer, jeg mener det kan godt være noget af en opgave når man har ca 1000 vare ialt, og der ikke umiddelebart er en vægt angivelse fra producenten.

Faste forsendelse omkostninger kunne også være løsningen jo.......... Andre gode råd/muligheder.

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi kan give dig en flatrate på dine pakker, dvs. du har en fast pris uanset vægt, det burde løse problemet for dig.

Telefon 60 710 700

 

Jesper

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Hvem  er i?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Taster i vægten ind på ALLE jeres varer.

 

Jeg vejer alle mine varer, når samtidig med, at jeg lægger dem på nettet. Hvis du har en brevvægt på skrivebordet er det ikke nogen særlig stor opgave. Og jeg har også langt over 1000 varer. Varer, der kræver mere indpakning eller sakl have særlig behandlig får en højere vægt, end de egentlig har, så jeg er sikker på, at fragten bliver rigtig, og jeg får dækket mine omkostninger. Flat rate er ikke en relevant mulighed for mig - porto for mine varer starter ved et storbrev på 50 gram og slutter ved pakker på ca. 10 kg, så det er mest rimeligt for kunderne, at opkræve den præcise porto.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig meget relevant, glemte det lige i farten.

 

Vi er hedder Easy Kurer, www.easykurer.dk

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)