Hej.
|
Det må du nemlig ikke...
Kunden skal godkende at du sender noget til dem før du må sende noget per mail til dem!
Hej.
|
Det må du nemlig ikke... Kunden skal godkende at du sender noget til dem før du må sende noget per mail til dem! |
Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program
Hej Mikael. Det kommer lidt an på hvordan du skriver dit salgsbrev. Hvis du skriver det samme til allesammen betragtes det som spam. men retter du det derimod mod hver i sær så burde det ikke betragtes som spam. |
Det drejer sig om 5-10 breve, de bliver hver især tilpasset modtageren, da det ikke er helt samme ydelse jeg vil sælge til de forskellige. Men måske et rigtig brev giver bedre indtryk, og hvis så det bliver til en kunde, kan fremtidige nyheder måske komme pr mail. |
Hej
HOPSAN!! Det er FORBUDT at kontakte via e-mails med salg for øje, medmindre der er et eksisterende kundeforhold eller modtageren udtrykkeligt har accepteret at modtage en e-mail. Det er fuldstændig ligegyldigt om man kontakter én eller 100. Spørgeren må kun kontakte igennem telefon eller via snailmail (almindeligt brev) |
Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation
Bertil K. Sall
Jeg har aldrig selv brugt det. Men Mikael har vel lov til, at henvende sig til et firma med en email for at spørge om han må kontakte dem ang. "det og det", da han evt. vil kunne tilbyde dem noget interessant - og så herefter vente på et GO! :) |
Hej SPF
Nej, det må han ikke. For henvendelsen har til formål at komme i kontakt for at sælge. Markedsføringsloven siger: § 6. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det. Den formulering skal tages HELT bogstaveligt :-) |
Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation
Bertil K. Sall
Hej. Har besluttet mig, at holde mig til loven, så sender det som ganske almindelig post. Men tak for svarene. Hilsen Mikael |