Nu kan jeg ikke få lov at rette indstillinger eller noget som helst andet. Der sker bare intet... Gør jeg noget forkert? Eller er det, fordi jeg sidder på en mac...
Jeg har nu mailet frem og tilbage med Amino Crew. Og de er skam meget flinke, men de kan ikke løse mit problem. Jeg vil gerne høre, om andre har oplevet det samme, og hvad de så har gjort.
Jeg har også prøvet at lave en anden blog, men det hjalp ikke en sk.. Det pudsige er dog, at når jeg vil sige rediger blog, kommer den nu op med, at der er 299 blogs at vælge imellem. Jo jo, det bliver skam kreativt, det kære system!
Så, please hjælp, hvem der nu kan? Jeg vil jo gerne beholde min blog på Amino og ikke flytte den til anden udbyder.
Hmmm... det er jo nok kun Amino crew der kan løse det :-) Altså, med mindre det skyldes noget Mac + Opera sjov... tvivler, men du kunne jo prøve at finde en Windows med IE7 og logge ind der.
Jeg havde noget lignende problem en gang. Jeg skrev med Mor Anja om det, men hun sagde at det er Far Thorborg som er hajen til det :-) Derfor jeg henviste til dig Martin...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Fejlen er nu rettet. Mor Anja klarede den faktisk, og det var æ'et i mit navn, der gjorde udslaget! Nu er æ'et ændret til ae, og så har jeg ikke problemer med at navigere rundt i kontrolpanelet længere.