Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger agentur/import af streettøj eleer andet spændende beklædning som ikke findes på vores marked p.t. er der nogle der har gode ideer hvor man skal søge hjælp omkring dette ????

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:04

Du kan oprette en gratis profil på www.goworldwide.biz der er en side oprettet for at producenter kan møde agenter

Her kan du så oprette et buying lead, hvor du oplyser hvad du søger.

Siden er helt ny men mangler indhold så min SEO mand venter tålmodigt på indhold han kan arbejde på.

Der er så småt begyndt at komme folk forbi, men de mangler noget at kigge på, så please sign up!!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:17

Mr. A:

Du kan oprette en gratis profil på www.goworldwide.biz der er en side oprettet for at producenter kan møde agenter

Her kan du så oprette et buying lead, hvor du oplyser hvad du søger.

Siden er helt ny men mangler indhold så min SEO mand venter tålmodigt på indhold han kan arbejde på.

Der er så småt begyndt at komme folk forbi, men de mangler noget at kigge på, så please sign up!!

Hej Mr. A.

Skynd dig at få oprettet brugerne sådan, at du skal godkende deres profiler.

Der er alt for mange "test" på din side og det er ødelæggende for den. Hvis de ikke fra start lægger noget ordentligt materiale, så skal de slet ikke være der.

Kræv, at når de opretter sig, at de mindst bruger 100 ord beskrivelse om deres virksomhed og i deres leads.

Hvis du ikke gør det, så skræmmer du flere væk end du ønsker og siden vil ikke blive opfattet seriøst nok.

Håber du tager kritikken til efterretning - den er venligt ment.

Fortsat god weekend

Flemming

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:25

Hej Flemming

Tak for dine velmente råd.

Indtil nu har det ikke været et problem at jeg ikke skal godkende profilen, men jeg kan slette og lave IP ban hvis nogen er destruktive.

Jeg har faktisk slettet de fleste testprofiler, men indtil jeg kan fylde en side med profiler (10stk) vil de være der(det er mest nogen jeg og programmører osv. bruger). Det er sådan at seneste online vil blive vist først så testprofilerne vil automatisk ryge væk fra forsiden efterhånden som der kommer nye profiler. Dvs der vil være en stor profilering af de mest aktive brugere og deres produkter.

Det er nok en ret god ide at kræve minimum antal ord i beskrivelsen, men vil nok nøjes med 20-30 ord (det må jeg lige få set på).

Det er altid rart med lidt konstruktiv kritik.

God søndag til dig og evt. andre aminoer der læser med

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)