Hej aminoer. Jeg er så småt igang med et projekt der handler om at starte min egen webshop, som skal sælge accessories, makeup osv. til kvinder i alderen 16-35 år (ca.) Jeg ønsker dog blot at få et tilbud fra et engrosfirma, hvor jeg kan købe nogle af varene til rimelige priser. Og jeg mener rimelige, for jeg er studerende og har ikke mange penge at starte op for. Så hvis der er nogen af jer der sidder i samme situation som jeg eller ved hvor man kan købe mine varer engros, kontakt mig da venligst her eller pr. mail: ceciliethurmer@gmail.com På forhånd tak. Mvh. Cecilie
PS. Jeg søger evt. også en sparringspartner til projektet, så er du interesseret hører jeg meget gerne fra dig. Send en mail med billed og CV. |
Google er din ven, prøv at google nogle brands og mon ikke du kan finde en grossist den vej igennem.
Du skal dog være opmærksom om at starte en webshop med dame mode er ikke nemt der er ekstremt mange om budet, så der skal virklig penge på bordet hvis du ikke kan lave det hele selv.
For at sælge mode skal du have en virklig lækker designet shop og det koster altså penge.. Så skal du have shoppen, seo, optimeret til søgemaskinerne så kunderne kan finde dig før alle de 7000 andre sider der handler med de samme varer. og det koster sjovt nok også....
Har du nogle erfaringer inden for branchen, for der skal jo købes varer hjem og de bliver sikkert ikke solgt alle sammen plus nogle bliver retuneret pga. fejl, str, mm
Når det så er sagt skal du selfølgelig bare klø på hvis du har modet, pengene og erfaringen. det er ikke nødvendigvis nemmere at åbne en webshop kontra en fysisk butik.