Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god investing!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Aminoer,

Jeg har arbejdet på dette projekt et pænt stykke tid. Jeg har arbejdet på en idè der helt sikkert skal føres ud i livet..jo før, jo bedre.  Søger derfor lidt af hvert..

Nu ville jeg gerne beskrive min Idè, men det bliver kun et oprids.

Konceptet er opdelt i 3 udgaver, en gratis udgave (web baseret), en Pro udgave og en Corporate udgave der er en del mere avanceret.

Man kunne kalde det en service som mange ikke tænker over egentlig ville være meget rart at have. Alligevel har google registreret over 9.000.000 hits world wide på en 12 mdr. periode på ”søgeordet” som denne service omhandler. Over 60.000 alene i Januar mdr 09 World Wide.

Iflg. Hr Mikkel deMib Svendsen (fellow Amino) ville den perfekte hjemmeside kunne indbringe en rund 10 krone pr. bruger årligt i reklame indtægter.. målet er minimum 7% af disse søgninger rammer vores hjemmeside og tilmelder sig sitet.

Kombineret med en Pro version af servicen der inkludere flere betydelige ”features” der sælges i pris lejet 149-199USD ja så er der basis for en god forretning. Og så var der jo den Corporate udgave.. guldkalven der bliver dyr at løfte..ja den er inkluderet i forretningsplanen.

Det jeg mangler er en kombi løsning. Venture kapital ville være dejlig, men ikke for enhver pris. Har læst meget på de forskellig venture ”løsninger” men det vigtigste for mig er altså at der bringes andet til bordet end penge!

Her tænker jeg på kontakt til de rigtige mennesker vedr. partnere, direktør og  Bestyrelsesmedlemmer.

Venture firmaer/investorer er meget velkomne til at skrive hvis de vil høre mere og vil skrive under på en NDA inden vi snakker nærmere i et møde, med min forretningsplan under armen, selvfølgelig.

Indenfor salg er jeg ret godt dækket ind og da jeg forstiller mig at vi er 3 der træder sammen og ser om vi kan skubbe lidt til verden som vi kender den i dag kan jeg skrive følgende:

Jeg er og bliver ikke direktør, jeg er teknisk projektleder og holder mig til det jeg gør bedst.

Derfor mangler jeg en partner der er fra KBH/NORDSJ og som har en baggrund indenfor regnskab/økonomi, har erfaring med drift af virksomhed og gerne en der har et godt netværk indenfor pengeverdenen. Har selv netværket indenfor IT verdenen. Er det dig? Så skriv da lige en PB. (kun seriøse henvendelser)

Nu sidder der jo nok en enkel eller to VC og tænker.. ja ja den er go med ham.. den gode Idè er jo ikke nok. Det kan virke lidt gratis bare at troppe op med ”verdens bedste idè” og jeg giver dem ret. Jeg har ikke forventning om noget som helst..hvad jeg bringer til bordet i form af kapital, team erfaring, uddannelse og netværk.. tager vi på mødet.

Hvis VC giver mig 30 minutter og kaffen, så tager jeg kage og NDA med.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)