Hej Hans
Så først dit indlæg i dag, men er glad for at janteloven gav dig et smil :)
Hvis ikke den giver lidt kunder, så høster den vel lidt omtale på diverse sites og fører dermed også linkbuilding med sig.......og så er det GRATIS.....se det kan enhver e-købmand lide :)
---------------------
Jeg selv og andre webshop ejere burde i det hele taget være bedre til at bruge de sociale medier, for de byder på en væld af muligheder, og med tid som den eneste investering. Det er dog vigtig at skille sig ud for ikke at forsvinde i mængden. Til janteloven brugte jeg f.eks. et billede af en mand, der giver dig fuck fingeren, den avatar skiller sig ud blandt alle de andre twitter avatar, og den provokere dig ligesom janteloven. Det kunne også bare være en orange baggrund på ens billede, så ville man også skille sig ud. De fleste deler "bare" deres viden eller gode links, det afhænger af hvad man vil have ud af twitter, og det skal man gøre sig klart for start af.
Så hvis du ikke er på twitter, så er det nu du skal i gang og ikke imorgen. Husk at følge Janteloven, så kommer der af og til en anti-jantelov reminder
Du er også velkommen til at følge mig personligt på Twitter.com/DennisVinkler