Naa okay, saadan havde jeg ikke set paa det, takker.
Mit projekt er salg af kvalitets økologiske haar og hud pleje produkter. Saa det ligger i den lidt dyre ende. Jeg har kun to producenter paa programmet nu. Startet ud smaat. Men jeg ønsker helelr ikke at have 20 - 30 producenter paa programmet da det vil kun forvirre kunden. jeg mener ikke man kan sige at "det er produkt er bare super godt og ja det er alle de 30 andre ogsaa".. Det er ikke saa troværdigt syndes jeg saa faa men gode produkter/mærker.
Jeg bliver den første i frankrig til at sælge disse to mærker saa det gør det jo interessant.
Jeg bor i Paris og firmaet er fransk. Jeg øsnker at sælge til det frabske markede men kunder fra de andre EU lande skal ogsaa være velkommende.
En af grunden til at jeg spørger at jeg er blevet taget ved røven af programmøren som skulle lave min webshop. Jeg har nu fundet en ny og nu skulle jeg være paa rette spor mht til aabning af shoppen.
Jeg købte vare ind i dec. mdr og ja økologiske cremer har jo en kortere hyldetid end andre "normale" cremer. Nu er jeg saa bange for ikke at komme af med produkterne før holdbarhedsdatoen. webshoppen skulle være klar i starten af næste mdr. saa jeg har en 3 mdr. ca til at komme ag med mine produkter. Jeg har heldigvis ikke købt meget ind men med mit lille budget er det meget hvis jeg ikke faar dem solgt til tiden!
Det er derfor jeg startede denen traad.
Vil i vide mere skal i bare spørge og vil i ikke skrive paa amino kan i skrive til: ans1974@gmail.com
Takker
Mvh
anders