Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kunder havde i første mdr. jeres webshop var aaben?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Om ca 4 ugers tid skulle min webshop være klar til at komme ud paa det store WWW.

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvordan jeres føste mdr/mdr'er saa ud mht til salg. Hvor mange kunder de første mdr.?

Hvor lang tid gik der fra i jeres shop kom paa nettet til den første kunde havde lagt en ordre?

Hvad gjorde i mht til at fortælle at i var startet?

Hvad gjorde i mht til google?

Ved i om jeres første kunder fandt jer via google eller via anden form for marketing?

haaber at i vil dele ud af jeres erfaringer ;-)

Tak

mvh

anders

PS: og ja forresten hvilke produkter sælger i?

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 10:13

Ikke for at virke utolmodig Wink men ingen? jeg er rigtig nysgerrig efter det Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:21

Jeg tror ikke at webshop-ejere er specielt glade for at fortælle dig det, eftersom du intet har skrevet om dig selv, så i princippet kunne du være deres direkte konkurrent - og dermed kunne de sidde og give dig en masse guldkorn, som du kunne bruge til at komme godt igang med at konkurrere mod dem.

Så du skal nok ikke forvente svar, før du selv lukker op for posen og fortæller, hvad du selv laver eller vil lave.

God vind med projektet.

Flemming

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 10:59

Naa okay, saadan havde jeg ikke set paa det, takker.

Mit projekt er salg af kvalitets økologiske haar og hud pleje produkter. Saa det ligger i den lidt dyre ende.  Jeg har kun to producenter paa programmet nu. Startet ud smaat. Men jeg ønsker helelr ikke at have 20 - 30 producenter paa programmet da det vil kun forvirre kunden. jeg mener ikke man kan sige at "det er produkt er bare super godt og ja det er alle de 30 andre ogsaa".. Det er ikke saa troværdigt syndes jeg saa faa men gode produkter/mærker.

Jeg bliver den første i frankrig til at sælge disse to mærker saa det gør det jo  interessant.

Jeg bor i Paris og firmaet er fransk. Jeg øsnker at sælge til det frabske markede men kunder fra de andre EU lande skal ogsaa være velkommende.

En af grunden til at jeg spørger at jeg er blevet taget ved røven af programmøren som skulle lave min webshop. Jeg har nu fundet en ny og nu skulle jeg være paa rette spor mht til aabning af shoppen.

Jeg købte vare ind i dec. mdr og ja økologiske cremer har jo en kortere hyldetid end andre "normale" cremer. Nu er jeg saa bange for ikke at komme af med produkterne før holdbarhedsdatoen.  webshoppen skulle være klar i starten af næste mdr. saa jeg har en 3 mdr. ca til at komme ag med mine produkter. Jeg har heldigvis ikke købt meget ind men med mit lille budget er det meget hvis jeg ikke faar dem solgt til tiden!

Det er derfor jeg startede denen traad.

Vil i vide mere skal i bare spørge og vil i ikke skrive paa amino kan i skrive til: ans1974@gmail.com

Takker

Mvh

anders

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:32

Rom blev ikke bygget på en dag, så det handler om tolmodighed.

Der er en masse arbejde ved at have en webshop. Du skal ud og brande den, fortælle kunderne om dine varer og lave nogle rigtig gode tekster, så kunderne følger sig infomeret og tryg i deres køb. Jeg kan huske dengang jeg startede webshoppen, der gik der en masse tid med at lægge varer op på internettet, og finde beskrivelserne til dem. Derefter skulle der tages en masse billeder, og vores fotokasse skulle bankes sammen, så kvaliteten kunne blive rigtig god.

En erfaring jeg gerne vil give videre er at skrive strukturen på webshoppens menu ned på et stykke papir og tænke over teksterne, inden man begynder at lave noget på webshoppen - så er man sikker på søgemaskinerne har lettere ved at henvise kunderne til hjemmesiden. - Ellers bliver der en masse arbejde der skal rettes op på, og det tager rigtig lang tid.

Men ang. besøgs og salgstal, så er det svært at sammenligne, da webshops er forskellige.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 12:25

Hej

Alt det med tekster, fotos, struktur osv skulle vaere iorden. Programmoren er nu ved at lave shoppen.

Jeg synes bare det kunne vaere interessant at vide hvornaar det forskellige webshop ejere fik deres forste ordre efter lanceringern af deres shop og den forste mdr generalt saa ud? Geeked

mvh

anders

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 12:43

Jeg tvivler ærlig talt på at man kan sige noget generelt om det. Jeg har lige lanceret en ny shop, som nærmest tordner derudaf fra day one, mens en anden blev skrinlagt igen, fordi jeg ikke havde undersøgt markedet godt nok...

Såeh - Vent til din shop har kørt en måned, så har du svaret...

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 12:51

Nej nej det er fint der der.

Det er jo fint at hoere at der er nogen som "tordner" frem fra foerste dag og som du siger en anden ikke fordi man ikke har undersogt markedet.

Interessant at hoere.

Kunne vaerre sjovt at hoere, hvad har du gjort med den nye shop som tordner frem, frem for den anden som er blever lagt hen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)