Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INVENSTORE SØGES

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra viborg
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg er en ung og frisk fyr på de 19 med store ambisoner om en webshop har mange ider til det
men har ikke lige start kapitalen til det
og det var der jeg håbede du kunne hjælpe mig
det hele er stort set på plads
så nu mangler jeg kun en invenstore som kan hjælpe med en kapital
men skriv for at høre nærmere

Med venlig hilsen Jesper Hansen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:52

Jeg tror at du skal beskrive lidt mere, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at finde interesserede ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 19:53

Hej Jesper,

Det er altid godt med store ambitioner.

Kan du ikke skrive lidt mere om hvad dine ideer går ud på.

mvh

Lars H.

Fra viborg
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:05

jo da men har faktisk et par forskellige ider men det er nok mest med tøj så som bullrot money og karl kani

men har os tænkt lidt på at lave et slags online billede album hvis man kan kalde det det men er i gang med at lave skitse til det og alt sådan noget

men hvis det er noget der kan have interesse håber jeg at høre fra jer

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:55

Hej Jesper,

Jeg synes at det er skønt at se at du har lyst til at starte op for dig selv og få sat nogle projekter i søen.

Når det er sagt, så må jeg så skuffe dig, når du søger investorer uden overhovedet at have overvejet hvad du skal arbejde med - måske tøj eller et online billed album? Så er investorerne forlængst over alle bjerge og du kan glemme alt om nogensinde at komme i dialog med dem.

Mit råd til dig er: Find en niche, som du selv tror OVERMÅDE meget på og lav en ordentlig forretningsplan. Den plan vil fortælle dig i detaljer, hvad dine stærke og svage sider er, samt hvor du behøver hjælp og hvad du kan klare selv. Herudover finder du investorens rolle i det her og du finder også ud af, om det er værd at gå videre med.

Som landet ligger nu har du intet og du får intet. Sorry, men det er rene ord for pengene her på Amino. Find det rette produkt/niche og følg drømmen, men gør det ordentligt og velovervejet. Ingen gider spilde tid og penge på noget, der ikke er gennemtænkt.

Du skal ikke tage mine ord som et surt opstød eller lignende, men blot tage dem til eftertanke og huske, at andre menneskers tid er penge. Jeg mener dig det bedste og jeg ønsker dig alt godt fremover.

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)