Jeg søge noget der lignder dette: En "rigtig server" Med adgang til alt Eventuelt en virtuel server En virtuel eller dedikeret server med minst 1 GHz CPU og 20 GB HDD (gerne i RAID 1) Og 1 gig RAM Og Debian Linux eller whatever FreeBSD, måske Jeg hører gerne om hvad der er derude... har selv kigge lidt på google, men syntes det er lidt dyrt. SÅ derfor søger jeg VERDENS BILLIGSTE OG BEDSTE SERVER :-) hehe |
RIGTIGT Server...?
Hejsa Der kan vi tilbyde en virtuel server på VMware med automatisk backup af hele din virtuelle server og det styresystem du ønsker. Du kan læse mere om mulighederne for virtuelle servere, og om vores hostingmiljø her i Århus |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hvis det er kravene er det helt klart en virtuel server du skal have, da man vist ikke kan få en processor med 1 ghz mere, desuden er virtuelle servere betydelig billgiere end dedikerede servere. Der er faktisk en hel del her der tilbyder dem¨og jeg ved at acenet er meget profesionelle. Mvh Markus |
For 3.500 kroner kan du få en ny Dell med 3Ghz dual core, 1 GB ram og 250gb harddisk. Den kan så hostes ved ActiveWebs for 199 per måned + trafik... er det ikke billigt? Hvis du ikke skal bruge den til noget kritisk, findes der massevis af gamle 1U servere på QXL og DBA (måske holder de 3 måneder måske 3 år). Ulempen er så, at det kræver forstand på software. Er du selv i stand til at sætte det hele op, holde det opdateret og sikkert? |
hrmm ,mange gode bud- Nogle gode tilbud?? :-D |
Jeg synes du skal kigge på hetzner.de. Folk undervurderer de muligheder, som naboerne syd for os giver. Hvis man ikke har noget imod engelsk support, 20 ms længere svartider og en 50% besparelse, så skal man søge sydpå. Og så kan man herefter spørge herinde efter nogen, som vil stå for at sætte den op, det er der garanteret mange, der kan. Inkl. mig selv :o) |
Det kommer jo an på hvad du skal bruge den til? Så du skal måske starte med at skrive hvorfor du vil have en server eller vps. |
Hej, Jeg vil gerne give dig et godt tilbud, send mig din mail-adresse. :)
Mvh, Martin |
Tjek i den forbindelse denne tråd, servere fra 500 kroner lige til at smække i skabet hos ActiveWebs. |