Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har åbnet ajblog.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Andreas Jensen jeg er 13 år, jeg har lavet ajblog.dk som et ungdoms projekt, jeg er selvudlært blogdesigner med 2 års erfaring

Jeg samarbejder med dig lige fra idefacen til opsætning, så det eneste du skal er at komme med dine ideer så fører jeg dem ud i livet.

Jeg laver din blog efter hvad du vil have, det er en pakke indeholdende dit eget personlige design, plugins, fuld opsætning´

Jeg fejrer åbningen med et godt tilbud til alle amino kunder

en blog pakke med

-design

-opsætning

-plugins

-support

Normal pris 500 kr

tilbudspris til alle aminoer kun i denne uge 300 kr så send en besked til mig på amino også finder vi ud af noget

du kan se siden her www.ajblog.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:40

Hej kunne du ikke smide et link til et par blogs du har lavet.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:42

13 år!

Det fandme lækkert det der :D

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 21:00

Jeg har lavet et par blogs men de er desværre lukket nu så jeg kan ikke rigtigt vise noget, jeg ved godt det ikke er nemt at få nogle jobs uden at vise noget andet end sin egen side, men hvis du er interreseret i en blog og du ved hvordan den nogenlunde skal se ud, så kan jeg indefor to dage sende en lille indikation af hvordan dan kan se ud, så hvis du er interreseret så skriv til mig enten på amino eller på andreas@ajblog.dk

Med Venlig Hilsen Andreas Jensen

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 21:02

Simon Mørch:

13 år!

Det fandme lækkert det der :D

Jeg er glad for at du synnes det er lækkert har også brugt mange timer på siden

Med Venlig Hilsen Andreas Jensen

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:02

Hej Andreas,

Du er bevidst om, at det er svært at få jobs uden at have noget at vise frem.

Det er der heldigvis en kur mod: Du kaster dig over nogle subdomæner på din egen blog og laver et par showcases, som du kan henvise til som referencer indtil du får nogle rigtige kunder ind.

God arbejdslyst.

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 21:22

Frank Hellerup Madsen:

Hej Andreas,

Du er bevidst om, at det er svært at få jobs uden at have noget at vise frem.

Det er der heldigvis en kur mod: Du kaster dig over nogle subdomæner på din egen blog og laver et par showcases, som du kan henvise til som referencer indtil du får nogle rigtige kunder ind.

God arbejdslyst.

Jeg vil gerne hvis i har en ide om en blog lave en indikation om hvordan den kan komme til at se ud, så send mig en email til andreas@ajblog.dk med jeres ideer så sender jeg indenfor to dage sender jeg en indikation om om hvordan jeres blog kommer cirka til at se ud 

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 22:29
Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 19:16

så har jeg lavet endnu et eksempel se den her http://blog3.ajblog.dk/wordpress/

Tilbuddet gælder altså kun til i aften klokken 24 så hvis i skal bruge en blog så er det med at sende mig en mail i dag

Med venlig hilsen Andreas Jensen

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 23:21

Rigtig fedt at du er så ung og vil tilbyde folk noget! 300 kr. er jo ikke meget, men som man siger: man får hvad man betaler for.

Jeg synes du skulle blive ved med at lave designs og blive rigtig god til det. Kom så igen med et endnu federe portfolio, og sæt så prisen til 1000 kr. eksempelvis. Se så vil folk måske bliver interesseret. Der er ikke nogen grund til at give 300 kr for, i mine øjne, noget halv-godt, hvis man kan give lidt over det dobbelte for det perfekte.

Men go for it knægt. Du er 13 år og har hele livet foran dig. :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)