Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

findband.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg makker med et lille koncept her på www.findband.dk.

Det er meningen at der på sigt skal være mulighed for at oprette sit band for en overkommelig årspris. Der skal ligeledes være mulighed for at søge på bands og lave forespørgsler på bands.

Det skal simpelthen gøre det nemmere at finde det rigtige festmusik til enhver lejlighed.

Andre ideer er velkomne:)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:15

God idé!

Jeg vil foreslå at kvæle de Google AdSense bokse du har på siden indtil du har et rimeligt antal besøgende.. den ene i midten er yderst irritererende placeret :-)..

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 14:35

Hej Christian

Ja, du har nok ret med de adsense annoncer.  Det er primært for at have en smule indtjening, indtil konceptet er lidt mere gennemført.

Men du har ret i placeringen.

Tak for respons.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 14:47

i stedet for et billede af et band skal du lave en billedkollage af flere forskellige bands og stemninger, farver. Syntes jeg

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 11:42

Hejsa

Jeg er selv musikker og har spillet i diverse bands. Jeg synes ideen er super og værdifuld for både bands og dem der skal booke.

Som tidligere omtalt - dræb al annoncering. Det gør det simpelthen irriterende at læse på sitet. Du må være villig til at investere i noget arbejde for du kan lukrere på indtægterne. Som band vil jeg ikke tilmelde mig et site der generer brugerne så meget.

Din bandliste er heller ikke helt i min smag. Hvad er et band til bryllup? Nogle vil nok have Ole Erling mens andre vil have det svedige funkband. Så hvad med at lave bandlister efter genrer? En hovedkategori kan være "Kopibands" og herunder genrer. Den er nok mest populær til bryllupper mv., men det giver brugeren mulighed for selv at vælge det de ønsker. Hvis jeg som firma skulle hyre et band ville jeg ikke ane hvor jeg skulle gå hen.

Og endeligt. Skynd dig at skifte top-billedet ud. Målgruppen for Maihatchi bands er nok ret lille. Hvis du går efter at finde bands til bryllupper, så hav i stedet for noget, som relaterer sig til dette.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 12:53

Takker, superværdifuldt med det her feedback.

Mariachi bandet er jo netop valgt fordi at målgruppen er mager, derfor "Find det RETTE band". Men hvis det ikke kan afkodes med det samme, så funker det jo ikke.

Jeg har naturligvis gjort mig tanker omkring genre inddeling, sitet og teksten er pt kun beregnet på at undersøge hvilke nøgleord der trækker potentielle brugere (bandenes kunder) ind på sitet.

Tak igen for feed.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:58

Hej Grafiso.

Jeg er vild med din idé, virkelig smart. Men jeg må indrømme at den første tanke der strejfede mig ved besøg på dit site, er mest af alt designet ligner en af de sider man rammer ind på, har du tastet et domain navn forkert.

Venligst

Kristian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)