Jeg søger en designer der kan lave en flot bordplan/plantegning af en restaurant med 60 siddepladser.
Jeg forestiller mig at vi mødes i restauranten, så kan du kigge dig omkring, se vores indretning, farvevalg og danne dig et indtryk af den tema vi går efter. Restauranten befinder sig i Taastrup.
Skriv tilbage hvis du er interesseret og skriv gerne en ca. pris.
Det vil helt sikkret være noget vi kan hjælpe med!
Vi er et ungt bureau belligende i Horsens, men kan sagtens komme til Taastrup. Normalt levere vi design til web og trykte medier, men design af det du søger vil vi sagtens kunne lave for dig!
Vores times pris er på 325,- (eks. moms). Og kunne forstille mig at vi kommer over og kigger også snakker lidt om det og vi tager nogle billeder og så skal vi nok bruge 9-10 timers tid på det dagen efter, så vi kan klare det for 3100,- (eks. moms)!
Skriv en mail til nc@drive-design.dk eller ring 61856211 og lad os finde ud af noget...
Du skal være velkommen at sende en mail til mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk - denne vil jeg besvare, så kan du sende mig filer efterfølgende.
Vi har erfaring med lignende projekter, og kan tilbyde en yderst favorabel pris, da vi i øjeblikket har en mangel på ordre..
Du kan kontakte os på info@officespace.dk eller 2611 7702 (mit direkte mobilnummer), så er jeg sikker på at vi kan levere en professionel og prisbillig løsning inden for kort tid.