Jeps, så blev jeg den heldige vinder af indbrud, hvor arbejdslappen blev taget med under armen. Rigtig ærgeligt da jeg havde mange data på den pc som jeg ser som stor værdi. Til mit held er meget krypteret, tak Lenovo, og havde taget ekstern backup et par dage inden - men er da stadig en ærgelig måde at skulle afskrive mange timers arbejde. Fred med det, men jeg skal klart nok have en ny pc - normalt, dengang jeg havde masser af tid, fulgte jeg en del med i markedet omkring IT, software og hardware, men må nok indrømme at min nuværende viden er begrænset til hardwaretest i det månedlige Pc Player. Jeg havde forestillet mig mærkerne HP(business maskinerne), Lenovo eller evt Apple? Jeg søger en robust maskine som er lavet af ordenlig kvalitet, og så gerne mest for pengene. Mit budget ligger omkring 6-7k kan sikkert overtales til at bruge det dobbelte, men så dog gerne at jeg ikke ramte fra langt fra dette udgangspunkt. På nuværende tidspunkt har jeg ikke planer om at patche maskinen op til en dock, men muligheden kunne være rar. Hvad jeg primært søger fra jer er erfaring, gerne med de ekstra services producenten tilbyder og generelt jeres egen mening og opfattelse om produkterne såvel som mærkerne. På forhånd tak. |
Sikke noget pis. Der er desværre alt for mange mennesker der ikke helt har styr på hvilke ting der er deres og hvilke ting der er vores. En god ting at du i modsætning til mange andre har tænkt på backup, kryptering mm. Men alligevel der er mange ærgrelser forbundet med den slags oplevelser. Håber svinet får den galt i halsen og dør
Det er altid svært at råde andre til hvilken model af pc/bærbar de skal have. Og det eneste kriterier du har sat op er prisen som jeg forstår, er den også rimelig flydende.
Skal jeg give et godt råd, behøver jeg lidt mere info omkring brugen af den,
hvilke programmer skal du afvikle. Hvilket styresystem vil du benytte. Skal den
være hurtig eller meget hurtig. Opgraderings muligheder, skærm størrelsen
osv.