Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dum idé ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter meget søgen på net og amino, er jeg begyndt at blive lidt nervøs for hvor min webshop idé vil føre mig hen. Jeg har købt domænet "Forwomen.dk" og er igang med at udbygge en webshop, jeg er langt fra færdig med den, men man kan se hvad jeg er kommet frem til på http://trygtliv.dk

Jeg er en fighter hvad angår ting jeg har sat mig i hovedet, men vil stadig ikke bevæge mig ud i noget der er helt vanvittigt dumt.

Shoppen vil sælge tøj og accessories til kvinder fra 18 - 30 Ca.

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogen erfarene iværksætter angående dette emne, inden jeg bevæger mig ud i at bestille det helt store lager hjem.

Mvh. Johnny.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:50

Jeg kan ikke se hvad der er galt med idéen. Nu har jeg dog en hel del kunder der sælger tøj til kvinder og accessories og det er et meget konkurrencepræget område, så man skal helt sikkert kæmpe lidt om kunderne og måske være lidt innovativ for at skille sig ud fra mængden  Smile

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:51

Men hvad er spørgsmålet? prøv at være mere specifik, så vil folk sikkert gerne hjælpe...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)