Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herregård, selskabslokale eller andet til Bryllup - i midt/vestjylland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg har ledt med lygte nettet rundt efter et godt selskabslokale til et bryllup... (nettet er da efterhånden overrendt af elendige hjemmesider/portaler der råber højlydt om at de har alle lokaler i DK, men kigger man, så er der to eller tre.. )

Nogen der kender til en gård, en herregård, slot, kro, restaurant eller andet der kan bruges til et bryllup.. Vi vil gerne selv stå for maden... så vi har brug for et sted med borde, stole og service...
Vi ønsker ikke et hotel-bryllup, men mere i den romantiske stil / gammeldags stil...

Nogen der kender til et sådan sted i vest eller midtjylland ?

På forhånd tak for hjælpen....

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 22:04

du kunne prøve www.lafarrell.com de har nogle steder..

jeg har lejet et i nærheden af haderslev et gang til min fødselsdag, køkkenet havde en fin  størrelse, dertil har den også 10 værelser med badeværelse til overnatning af gæster.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:26

Hej Brian,

Mit bud er en anelse udenfor dit geografiske område, (Vejle), men det er simpelthen perfekt til sådan et arrangement.

Det bliver under ingen omstændigheder mere romantisk.

Læs om Fakkegrav Badehotel her:

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:46

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:04

Hej Brian

Jeg kan varmt anbefale Svostrup Kro ved Silkeborg ( www.svostrup-kro.dk ), hvor jeg selv har været til romantisk bryllup 2 gange. De har en meget romantisk atmosfære, og stedet ligger lige ud til Gudenåen. Hvorvidt det er muligt selv at stå for maden ved jeg ikke, men stedet er i hvertfald perfekt til romantisk bryllup.

Skulle du få brug for romantisk eller på anden vis spændende oppyntning af det lokale du på et tidspunkt vælger til dit Bryllup, vil jeg anbefale dig at tage et kig ind på min hejmmeside www.kongshaugdekoration.dk hvor du kan læse mere om de opgaver jeg tilbyder i forbindelse med bryllupper.

Mvh. Kristina Kongshaug

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)