Hej Amino'er, Jeg står og vil lukke/sælge min webshop Fashionline.dk på grund af komparative fordele, og jeg står med en ordre på Billabong sommertøj (mest shorts), som bliver leveret indenfor 2 måneders tid. Problemet med det er, at jeg ikke er interesseret i ordren længere hos Billabong, jeg er en af de 4 i Danmark, der er registreret forhandler af Billabong på nettet, og nu kan den her ordre for kollektionen i 2009 blive din. Der er bestilt varer for ca. 23-24.000kr, mest shorts, og uden nogle problemer har jeg fået lov til at give ordren videre til en anden virksomhed. Det eneste krav er, at I har et CVR nummer. Grunden til jeg ikke blot vil annullere ordren hos dem, er at jeg så skal betale for det, og det er jeg selvfølgelig ikke interesseret. Hvis du er interesseret i ordren, så kontakt mig. Så finder vi ud af noget. Du vil få den overdraget helt gratis. Du vil komme til at handle direkte med Billabong, jeg/vi vil ikke være noget mellemled.
|
Prøv at tage fat i Claus Vestergaard fra Surf Zone Søndervig. De kan måske være interesseret i det.