Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af en webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt ny ud i at opbygge en webshop. Jeg har drevet en anden virksomhed igennem de sidste 4 år, og nu er tiden kommet til at jeg vil prøve kræfter med lidt mere :-)

Jeg har behov for at komme i kontakt med en person, der har stor erfaring i at opbygge webshop op, og som samtidig kan hjælpe mig med at finde de folk der kan bygge det tekniske, designe det virkelig fedt (målgruppen er "high class") og ikke mindst fortælle mig hvad jeg gør i forbindelse med betalingssystemer etc.

Jeg ved der herinde sidder nogle fantastisk dygtige folk indenfor at opbygge webshop - så lad mig høre jeres indspark til, hvordan jeg kommer igang med selve teknikken. Jeg er med på at der også skal fokuseres på salg, markedsføring, samarbejdsaftaler med leverandører etc. men det skal jeg nok selv rode med til at starte med :-)

Stor hilsen
Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17

Hej Christian

Vi kan bistå dig i hele eller dele af processen, du er mere en velkommen til at kontakte os vedr. dine spørgsmål.

På vores website kan du se nogle referencer og hvad vi kan tilbyde.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:33

Hej Christian,

Du skal være velkommen til at smide en email eller slå på tråden - du kan finde kontakt info på www.redweb.dk

Vi har stor erfaring med custom tilpassede webshops som skiller sig ud fra mængden.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:05

Hej Christian

Hvis det har interesse og du har mulighed for det, så skal du være velkommen til et lille, uforpligtigende, møde på vores kontor i Århus hvor vi kan snakke projektet igennem.

Vi har helt sikkert kompetencerne til at hjælpe dig og selv hvis vi ikke bliver valgt til opgaven vil du få en masse input til dit projekt som du kan bruge senere.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)