Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi sender dine pakker billigt!!!! ring nu på 60 88 44 88

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Star-Service

tilbyder billig forsendelsei hele stor KBH op til max 20 kg og max 0,2 kubik, det vil sige max 2 m lange og 100cm i omkreds = max 300cm.

De vil således betragte pakker efter mål og ikke efter vægt og det er meget nemmere og meget billigere.

Priser Danmark

Pakke mål

Længste side+ korteste side

Priser Danmark

XS-pakke

max. 35 cm

36,00

S-pakke

max. 50 cm

38,00

M-pakke

max. 65 cm

50,00

L-pakke

max. 80 cm

76,00

XL-pakke

max. længde 200 cm

85,00

priserne er incl. moms i danske kroner

hvis det noget for jer så ring nu og få en konsulent ud til jeres virksomhed.

Ring på 60 88 44 88

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:05

Det ligner lidt ala Pakke Shops konceptet

er det denne udbyder du tilbyder??

Tilmeldt 18. Feb 09
Skrevet kl. 19:57

Nu har jeg ikke lige selv set det. og vil gerne se det(du må gerne sende et link til mig), så jeg lige kan lave mit lidt om. gider ikke at ligne andres tilbud. Da de skal husk vores for at være unik. Men vi køre ikke for andre. Vi er ved at udbygge vores firma med pakke transport og vil gerne tjekke hvordan priserne er før vi starter endeligt. Men takker for dit indlæg.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:29

Tjek linket herunder

tryk

mvh

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:51

Vil nok ikke opgive priserne med moms når det er virksomheder du henvender dig til

Tilmeldt 18. Feb 09
Skrevet kl. 16:12

Du har ret.... jeg har fået en til at lave dette for mig, og har også kontaktet personen igen. Han sagde at han havde valgt deres koncept da det er den bedste måde at starte denne tybe af virksomhed. priserne er så mindre, da vi gerne vil have en hel del kunder ind. man tak for at du var opmarksom på dette.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 00:10

Jeg har lige en kommentar til dine priser.. hvis du vil bygge noget seriøst op, skal der være plads til kundeservice og jeg kan se ud fra disse priser, skal du enten have nogle store kunder med mange pakker til de samme modtagere, eller skal du være meget genial, for jeg kan ikke øjne der er mange penge tilbage hvis du vil holde en rimelig timeløn...

Jeg tror meget af dine omkostninger går op i omlæsning, telefonomkostninger mm..

Det er kun er godt råd, og hvis du kan producere til disse priser og tjene penge, skal du have en medalje for at kunne spare penge nogle steder hvor jeg umiddelbart ikke kender til... Men held og lykke med dit project.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)