Nu har jeg ikke lige selv set det. og vil gerne se det(du må gerne sende et link til mig), så jeg lige kan lave mit lidt om. gider ikke at ligne andres tilbud. Da de skal husk vores for at være unik. Men vi køre ikke for andre. Vi er ved at udbygge vores firma med pakke transport og vil gerne tjekke hvordan priserne er før vi starter endeligt. Men takker for dit indlæg.
Du har ret.... jeg har fået en til at lave dette for mig, og har også kontaktet personen igen. Han sagde at han havde valgt deres koncept da det er den bedste måde at starte denne tybe af virksomhed. priserne er så mindre, da vi gerne vil have en hel del kunder ind. man tak for at du var opmarksom på dette.
Jeg har lige en kommentar til dine priser.. hvis du vil bygge noget seriøst op, skal der være plads til kundeservice og jeg kan se ud fra disse priser, skal du enten have nogle store kunder med mange pakker til de samme modtagere, eller skal du være meget genial, for jeg kan ikke øjne der er mange penge tilbage hvis du vil holde en rimelig timeløn...
Jeg tror meget af dine omkostninger går op i omlæsning, telefonomkostninger mm..
Det er kun er godt råd, og hvis du kan producere til disse priser og tjene penge, skal du have en medalje for at kunne spare penge nogle steder hvor jeg umiddelbart ikke kender til... Men held og lykke med dit project.