Hej, jeg er nu ikke så langt fra at være klar med min webshop som vil sælge tøj til kvinder. Jeg har svært ved at finde rundt i de forskellige aps / as og det. |
Nu hører vi ikke meget om din virksomhed, så det er svært at sige noget som er 100 % relevant for dig.
Men umiddelbart vil jeg råde dig for følgende:
1. Opret en enkeltmandsvirksomhed, ikke APS eller A/S når du er alene og lille. Det er ikke nødvendigt.
2. Hold kæresten ude af din forretning. Det skal nødig gå hen og ødelægge jeres forhold. Det er set før.
3. Få lavet din webshop rigtig første gang. Læs E-pusher light - gratis - så du er sikker på du har et godt fundament og forståelse for at have en webshop. Download den her
4. Du er ny, fyr op for noget PR. Skab også noget gratis omtale fx her på amino (giv amino-rabatter måske?), twitter og facebook. Få dit navn rundt så mange steder på nettet som muligt.
5. Få også gang i noget online markedsføring i form af Google AdWords. Opret AdWords her
Det var umiddelbart nogle få råd jeg kunne give dig.. Håber du kan bruge det til noget.