Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af brænde

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen , der har erfaring med import af pejsebrænde, eller nogen der i forvejen importerer pejsbrænde til Danmark? Jeg har fået muligheden for at kunne opbevare flere paller, samt et større kundegrundlag. Så nu er spørgsmålet bare hvor jeg får fat i det :)

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:58

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Tag ud til den lokale bondemand, og spørg om du ikke må købe noget træ af ham. Der kan du ofte få det meget billigt, problemet er bare at du nok selv skal flække det. Hvis du mener der er gode penge i at sælge brande, kan du altid ansætte et par ung arbejder til at hjælp. Sådan et job har jeg i hvert fald selv haft som yngre.

Hvor meget regner du med at kunne sælge en palle pejsebrande for?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:03

Hej.

Jeg har kontakter til importører af brænde og briketter. Vil du sælge det igennem grossister, eller tager du dig selv af salg direkte til privatkunder?

Hvis du er interesseret kunne vi starte med at se mulighederne. Hvis du vil, kunne vi evt. lave et møde.

Mvh

Jan Johansson

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Skrevet kl. 21:37

Hej Jan.

Jeg tager mig selv 100% af salget direkte til privatkunder. Og jeg har også selv mulighed for levering til kunderne af alt brænde.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dig?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:44

Hej :)

Jeg har en god ven, der har en kæmpe skov til rådighed, hvor han sælger brænde på bestilling.

Han er helt sikkert frisk på at lave en rigtig god aftale med dig.

Du kan fange ham på 24 93 07 71.

Sig du har nummeret fra mig.

Held og lykke med din forretning, håber du finder det bedste for dig.

Casper Blom.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:18

Jeg vil give dig et tip sælg det via Flensburg, og lad kunden arrangere transporten gennem en ekstern vognmand, så kan du sælge dit brænde med 7 % moms, du kan leje et lager i Flensburg hos os og derved kan du tjene flere penge, da momsen er 18 % lavere som i Danmark...

Tænk over det... sælg via en webshop og lave et link til vores transportwebshop, og du har løsningen...

Du kan skrive en personlig mail hvis det har interesse.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 22:20

Hej Jan, jeg vil gerne høre lidt om priser... har du nogle, men er sæsonen for brænde ikke ved at være slut...

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:45

Hej

Njae... både og.  F.eks er det vigtigt at have produkter der holder hele året. Brænde til de kolde perioder og f.eks kul til sommeren. Grill sæsonen i danmark er jo stor. Kan jeg sende dig nogle priser og tilbud på en mail? Ell evt. Tlf nummer.

Jeg har et produkt der sælges i danmark, men som ikke har fået tilstrækkelig stor opmærksomhed. Men jeg vil tro at med større eksponering og mere opmærksomhed på salgsområdet er der en stor chance for gevinst. Dette er ikke et produkt jeg har rettighederne på endnu, men er igang med forhandlinger.

Dette produkt er til sommerperioderne. Til vinter har jeg Brænde. Birk for det meste, men det er vel også meget gængs.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 23:50

Hej du kan sende på info@scandi-euro.com

takker

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Skrevet kl. 16:55

Hej Jan.

Havde du en mail eller tlf. nr. jeg kunne få fat i dig på? Jeg er meget interesseret i at høre mere om import mulighederne, og evt. dit nye produkt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)