En partner skal være med til at bygge det hele op, dvs. forretningsplan, ideer til at skaffe kunder og hvad der nu ellers er behov for.
Målet er at der inden for 1-2 år er 2-3 ansatte som kan sparre og afhjælpe hinanden. Dvs. partner skal muligvis også være med til at lede disse. Medmindre det bare kører af sig selv :-)
For at være ærlig.................. Så lidt som muligt!!! :-) Nej jeg vil hjælpe med salg og IT samt økonomisystemet/erne. Men det vil absolut ikke være min hovedbeskæftigelse.
Det jeg får ud af det er, at jeg hjælper en god ansat med at komme igang, jeg kan få reduceret eget lejemål (idet der ikke findes helt små lejemål i Køge) og så håber jeg på synergieffekten mellem Bogføringshjælpen og økonomisystemet som jeg selv skal leve af.
Og så syntes jeg bare det er "sjovt" at være iværksætter
Fint nok. Grunden til at jeg spurgte var såmænd heller ikke anden end at jeg mindes at du var inde over en tråd om bogføringsloven og dermed måske selv var bogholder eller virkede indenfor anden lignende branche indenfor revision og rådgivning o.l.