Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg røvkeder mig

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

det er simpelthen så sygt at læse til maskinmester, eller alting. Jeg hader at læse jeg hader at skulle sidde og kigge i bøger og læse i dem zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jeg har absolut INGEN intentioner om nogensinde at skulle bruge den uddannelse til NOGET SOM HELST, "det er jo bere godt at have en" som alle siger.

Jeg er meget dygtig til at lære selv har jeg brug for at lære noget, sætter jeg mig ind i det og lærer det. Gider ikke fucking sidde og læse alt muligt lige gyldigt FUcking hvordan man regner en motors røggas ud i KJ sekundet ved HFO´s brændværdi på BLAH OMG zzzzz

UNDSKYLD SUR MUGGEN POST

men hvad gør sådan en som mig? Bør jeg læse videre? At læse videre idag er jo at give sig helt hen. Maskinmester er 3 matematiske fag, simpelthen bare udregninger på udregninger, jeg er ved at skyde mig selv................ Hvad syntes i jeg bør gøre? Har læst 1 måned af den teoretiske del (3 år) som er pågyndt efter de første 18 måneder jeg har været igang (værkstedsskole og praktik). Dvs har været igang 18 mpneder, mangler 3 år. Jeg keder mig, jeg har ikke tid til at pleje egne interesser, det er skudt i hovedet med de her videregående skod interesser, der er jo ikke tid til at tjene penge ved siden af eller lege lidt med iværksætter ideer de næste 3 år :(

Jeg syntes bare jeg mister så meget ved at have det her stress jeg får af skolearbejde, samt kedeligt, samt røvsygt at bruge tid på. MEN i sidste ende kan jeg jo godt se at en udd er god at have :(

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 02:31

Ja, hvis jeg var dig så jeg nok droppet ud.

Jeg gider ikke spilde mit liv :P

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 02:42

Helt ærligt, hvis dit liv udelukkende på grund af den her uddannelse er så forpestet, som du her skriver, så skal du komme videre.

Jeg selv droppede ud af gymnasiet (i 2.g) for cirka 1½ år siden, og jeg er meget glad for det den dag i dag hvor jeg er selvstændig for fuld damp. Men jeg skal ikke udelukke, at jeg en dag fortryder det!

Tænk dig grundigt om før du kaster dig ud af det.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 02:45

hvorfor i alverden begyndte du så, du havde vel sat dig ind i tingene først. og havde et ønske om at blive maskinmester. find ud af hvad du virkelig har lyst til at lave, udover du gerne vil være rig he he-

men enig med den anden, drop UD, begynd at lave noget du er glad for,

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 02:50

Lad vær og pin dig selv find noget du brænder mere for !

Tag en snak med din sagsbehandler eller andre om hvad du istedet kunne vælge.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 02:51

jeg er 24 og ku aldrig i verden arbejde under andre, medmindre ja det ved jeg ikke :) men altså jeg sku gerne være min egen chef eller hvertfald næsten. Jeg er så heldig at det kan jeg blive lige gyldigt hvad da jeg en dag kan overtage forældrenes firma, det er dog ikke ensbetydene med at jeg ikke selv vil forsøge en masse masse masse masse først.

Men det er næsten et tabu ikke at have en udd, HHX er ingen UDD det er bare noget lort. Så jeg ender med at have ingenting. Det sku jo i det store hele ingenting betyde, men det gør det jo så alligevel.

Jeg følder det forpester mit liv da jeg absolut finder det kedeligt at læse om formler i bøger fordi man skal. Ikke at det er kedeligt at selve lære de ting jeg lærer, jeg gider bare ikke bruge tid på at læse og studere. Det er vel for dem som godt kan lide at læse og studere og glæder sig til en dag at springe ud som maskinmester på et mærsk skib eller en bremsefabrik og bare har det som drømmen, det er ikke min drøm, jeg gør det bare for at lære og også for at få det autoriserede el certificat. Jeg ER forvirret, jeg ved ikke hvad jeg vil.

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 02:56

astroman, jeg vælger jo fordi jeg godt kan gennemføre uddannelsen. Jeg indrømmer jeg måske ikke vidste hvad jeg ville rigtig før HHX, så jeg valgte HHX med iværksætter linien. Derefter er man jo ikke færdig uddannet, så mangler man en videregående. Det er så den jeg er igang med nu, danmarks, måske verdens teknisk bredeste uddannelse man kan få. Bredde er vigtigt som selvstændig tænkte jeg´, man lærer jo alt som maskiner, teknik, el, hydraulik, kedelteknik, engelsk, og faktisk også noget leder mæssigt og mange andre ting. Der er en masse godt i den, men zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

tak for jeres svar indtil videre

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 03:03

ved godt det er MEGET omfattende udd, har en bonussøn som også begyndte på den, dog var det inden for det maritime linie, et eller andet kaptajn hvor maskinmester udd. kun var en del af den.

det er vist rimeligt streng. han droppede også ud, og er begyndt som forsikringsmand. hvilken han er glad for. der skal vist en bestemt stærk type mand til den slags udd.

men som jeg skrev drop dog ud af den

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 03:10

det hedder en dual-officer, hvor officererne også får ekspertise i det maskinmæssige problem, tager vist 6-7 år

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:12

Jeg droppede ud af 1 G og har jeg fortrudt det?... Og har jeg fortrudt jeg startede.. Nææææ ingen af delene. Jeg har lært noget alle steder, men at blive for princippets skyld, aldrig i livet...
Så gør op med dig selv hvad du helst vil og gør det..

Dbh Martin

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)