det er simpelthen så sygt at læse til maskinmester, eller alting. Jeg hader at læse jeg hader at skulle sidde og kigge i bøger og læse i dem zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Jeg har absolut INGEN intentioner om nogensinde at skulle bruge den uddannelse til NOGET SOM HELST, "det er jo bere godt at have en" som alle siger. Jeg er meget dygtig til at lære selv har jeg brug for at lære noget, sætter jeg mig ind i det og lærer det. Gider ikke fucking sidde og læse alt muligt lige gyldigt FUcking hvordan man regner en motors røggas ud i KJ sekundet ved HFO´s brændværdi på BLAH OMG zzzzz UNDSKYLD SUR MUGGEN POST men hvad gør sådan en som mig? Bør jeg læse videre? At læse videre idag er jo at give sig helt hen. Maskinmester er 3 matematiske fag, simpelthen bare udregninger på udregninger, jeg er ved at skyde mig selv................ Hvad syntes i jeg bør gøre? Har læst 1 måned af den teoretiske del (3 år) som er pågyndt efter de første 18 måneder jeg har været igang (værkstedsskole og praktik). Dvs har været igang 18 mpneder, mangler 3 år. Jeg keder mig, jeg har ikke tid til at pleje egne interesser, det er skudt i hovedet med de her videregående skod interesser, der er jo ikke tid til at tjene penge ved siden af eller lege lidt med iværksætter ideer de næste 3 år :( Jeg syntes bare jeg mister så meget ved at have det her stress jeg får af skolearbejde, samt kedeligt, samt røvsygt at bruge tid på. MEN i sidste ende kan jeg jo godt se at en udd er god at have :( |
Ja, hvis jeg var dig så jeg nok droppet ud.
Jeg gider ikke spilde mit liv :P