Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere af Tree Top Juice søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vores virksomhed har fået et skandinavisk agentur på et fremragende 100% naturligt juice, som hedder Tree Top, som findes i 3 forskellige varianter, som er Orange, Apple og Coctail Mix. Der er ingen tilsætning af vitaminer eller andre stoffer i juicen. Intet tilsat sukker. 100% ren sund juice i 33 cl. dåser. En rammer indeholder 24 x 33 cl.

Frugterne er oprindeligt fra USA, men bearbejdningen foregår i Frankrig, hvilket betyder, at Tree Top har EU oprindelse, så der er ingen GATT told på juicen. Dåserne er påklistret et særligt skandinavisk label.

Fakta:

1 ramme: 24 x 33 cl. dåser

1 palle: 108 rammer (108 x 24 dåser)

Min. ordre: 12 paller 

Vi søger forhandlere i Danmark, som har mulighed for at indkøbe min. 12 paller af gangen. Dette skyldes de store omkostninger i forbindelse med det ekstra arbejde, der ligger i at få påklistret det særlige skandinaviske label, samt fragtomkostningerne.

Vi hører meget gerne fra interesserede forhandlere, som ønsker flere oplysninger eller har spørgsmål ang. dette.

Rigtig gode hilsner

Allan Manai

 

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.


Jeg er selv i gang med at undersøge mulighederne i at sælge juice. Det er dog ikke helt almindelig juice. Er det sådan at du kunne give mig nogle tips med på vejen?

Min mail er bjornjuul@hotmail.com


På forhånd tak

    Bjørn Juul



Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er i gang med at få vores import af juice fra Filipinerne på plads men føler absolut at det kunne være interessant med et større sortiment og er derfor interesseret i at høre mere om produktet og ikke mindst priserne. Kan du oplyse priserne på juicen leveret til dk og hvilke varianter i har?

Morten

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for henvendelse.

Kan du sende mig din emailadrresse?

 

Venligst

Allan

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)