Kære Amino Ven
|
Hold da op, nu har du virkelig mulighed for at blive klogere. I dette nyhedsbrev, kan du se hvor let og billigt du kan møde Ulrik Wilbek og Nicolai Moltke-Leth. Martin Thorborg tager en tur til Herning, så hvis du vil høre hans peptalk om hvordan Facebook og Twitter ændrer din fremtid for altid, så er det også muligt. Dertil kommer Amino til Køge, så der er noget for iværksættere fra hele landet!
Kan du have en super uge!
De bedste hilsner
Claus, Simon, Nicolai og Thorborg
|
|
Mød Amino til Iværksættermessen i Køge den 28 marts
|
Lørdag den 28. marts er der iværksættermesse i Køge. Messen er et forrygende tilbud til iværksættere og erhvervsdrivende, der ikke er bange for at lære noget nyt og blive inspireret.
Arrangørerne lokker med en række aktuelle foredrag af høj faglig kvalitet. Hør blandt andet foredrag af Nicolas Zangenberg fra A-better-trafic.com, René Hjetting fra PressWire, Dennis Westergaard fra Danfoss og ikke mindst Henrik Winther-Olsen, indehaver af Castus, Tropesnacks mfl. Læs mere om oplægsholderne - Klik her
Iværksættermessen lokker også med gode tilbud fra en hel del interessante virksomheder, der udstiller på standene. Bl.a. kan man møde Amino, Saldi, Multidata, E-handelsfonden samt Væksthus Sjælland, som alle står klar med konsulenter der kan rådgive dig og de andre besøgende. Dertil kan man få en snak med et par af foredragsholderne Nicolas Zangenberg og PressWire som også har stande.
Dørene åbner kl. 9, og det er gratis at deltage. Læs meget mere - Klik her
|
|
Spændende tilbud fra jægersoldaten Nicolai Moltke-Leth
|
A Crisis is a terrible thing to waste! - Den 31. marts i København
Sådan kommer du igennem krisen og skaber ny vækst og fremgang. Keith J. Cunningham - en af verdens førende talere indenfor forretningsudvikling og virksomhedsøkonomi. En international business mentor i verdensklasse!
Jeg skriver til dig for at gøre dig opmærksom på en unik mulighed. Nu kan du for første gang opleve Anthony Robbins forretningsudviklingsguru i Danmark.
KEITH CUNNINGHAM er en verdensklasses mentor, når det gælder om at drive forretning eller udvikle sin karriere. Jeg kan personligt anbefale Keith med de højeste stjerner og har gennem det sidste år har været i både Frankrig og England for at få undervisning af Keith. Han er i den absolutte elite indenfor sit felt.
Keith er en ekspert på sit område. Han har været på toppen, gået konkurs og taget turen tilbage til toppen igen. Her er en mand som har udviklet sine værktøjer gennem erfaring og ikke som en konsulent der har læst en masse kloge bøger. Keith er i dag min nummer 1 mentor, når det kommer til forretning. Keith´s budskab retter sig til alle som har fokus på konstant at udvikle sig selv og sin viden for at klare sig bedre.
De bedste hilsner
Nicolai Moltke-Leth
Læs om arrangementet - Klik her Normalprisen for arrangementet er 395 kr. ekskl. moms.
Hvis du bestiller dine billetter ved at sende en mail til: kontakt@athenas.dk med navn, virksomhed/organisation, e-mail, antal billetter og hilser fra Amino, så får du billetterne til 395 inkl. moms. Du sparer altså momsen og det er da også værd at tage med :-)
|
|
Få coaching af Ulrik Wilbek - kun 200 kr.
|
I de kommende 3 måneder, får du mulighed for at "finde din indre vinder" på Karriere konferencer fordelt over hele landet. Prisen er kun 200 kr.
Hvem kan du opleve på Ledernes Karriere Konferencer?
- Håndboldfænomenet Ulrik Wilbek, guldroeren Eskild Ebbesen, succestræneren Jan Pytlick eller topscoreren Ebbe Sand
- Ledernes Ledelses- og Karriererådgivere stiller skarpt på, hvordan du udvikler din karriere og styrker din personlige præsentation
Find din indre vinder - KLIK HER
Ps. Jeg har set en peptalk af Ulrik Wilbek og det er noget af det bedste jeg har set, så tag imod det latterligt billige tilbud!
Dbh Martin Thorborg
|
|
Nu på fredag i Herning!
|
Som du måske husker, så er jeg medarrangør på en spændende konference, som foregår nu på fredag i Herning. Lige nu sker der en revolution på nettet, som meget få købmænd forstår omfanget af. Medier som Facebook og Twitter eksploderer i brug og det giver forbrugerne en meget større magt. Det kræver en helt ny måde at drive forretning på og lægger du dig i slipstrømmen af den, så vil du overleve. Men reagerer du på den nu, så kan du få en kæmpe fordel og det er den fordel jeg vil hjælpe dig med at få.
Dertil kommer der to eksperter, der fortæller om hvordan man tackler Google og hvordan man får de besøgende man allerede har, til at købe mere.
Se min 6 min video om hvad du kan forvente i Herning på fredag - Klik her Se programmet og køb billet (god rabat til Amino medlemmer) - Klik her
|
|
Det med småt
|
* Amino Nyhedsbrev er et gratis iværksætter nyhedsbrev med 6.553 abonnenter, udgivet af Amino ApS. * Citat: Ja, tak. Husk at citere "Amino" som kilde. * Følg Ivæksætter-debatten Amino her. * Tak til eBrev for sponsorat af nyhedsbrevs-service. * Tilmelding og afmelding foretages nemt og smertefrit her. * Udgiver: Amino Aps © 2009
|
|
|