Jeg står i den situation at jeg skal til at lave min bachelor opgave i grafisk design og jeg står derfor og skal bruge et projekt at kaste mig over til min opgave.
Har du et firma som måske er på idéfasen, er startet men mangler et gennemarbejdet koncept eller lign. Så kan jeg måske hjælpe. Helt gratis :)
Jeg tænker måske i restaurationsbranchen.. En café, restaurant, juicebar, sandwichbar.. whatever.. Det er de tanker jeg selv går med i øjeblikket. Men alle er selvfølgelig velkomne til at henvende sig.
Du skal helst være bosiddende i Københavns området.
ex: Sitemap, wireframe, åbningsside plus relevante links
Jeg forventer seriøsitet og et ønske om et godt resultat, primært fordi jeg ikke ønsker at spilde min eller din tid.
Derudover skal du være åben for sparring og have interesse i nyskabelse og have tid til at sætte sig ned med mig og følge processen. Det er trods alt din identitet vi skaber. Der kan komme udgifter til diverse trykprøver og dummy's.
Min deadline for aflevering af projekt er den 28/5-09 så der kommer tryk på.
Jeg hører glad fra folk som kunne være interesseret. Enten i tråden her eller via PM, Mail eller msn.
Mht ejerskab og rettigheder er noget vi kommer til at snakke om. Jeg har ikke fået gennemtænkt det endnu. Jeg kan godt sammensætte en fiktiv opgave men hvis jeg kan hjælpe en amino ud.. Så ville det jo være fantastisk :)
I firmaet WideEyes har jeg tidligere arbejdet sammen med studerende og hjulpet dem igennem deres specialeforløb, ligesom jeg i tidernes morgen selv har skrevet hovedopgave med udgangspunkt i en virksomhed.
Nu har vi startet firmaet AAimport, der forhandler bl.a. løbehjul med motor hvor vores visuelle identitet er stort set ikke-eksisterende. Vi har overtaget webshoppenwww.powerboards.biz som er håbløst forældet, så den er ved at blive re-designet på http://powerboards.magentohotel.dk Grundet manglende kompetencer i grafiske programmer såvel som kreativt, så har vi endnu ikke fået udarbejdet designlinien for vores tryksager, logo, online skabeloner eller noget andet.
Mangler du stadig en samarbejdspartner / virksomhed at tage udgangspunkt i, og synes du det kunne være spændende at være med fra starten og arbejde med materiale du ved vil blive brugt, så ring til mig i morgen på 70 21 29 29 og lad os tage en snak om såvel dine som vores ambitioner og forventninger til et samarbejde.