Den forstå jeg ikke helt... Skal jeg skrive fotograf mange gange inde på min side for at komme højt op? Ej, undskyld mine mange dumme blondine spørgsmål. Men jeg er simpelthen ikke ret skarp til sådan noget med hvordan man kommer højt op på googles liste. Alt det her er så nyt for mig. Men jeg er virkelig jer alle evigt taknemmelig for at I vil hjælpe mig. Det havde jeg slet slet ikke regnet med. :)
|
Greyzone:Hej Stine.
Jeg har en lille forretningside til dig. Hvorfor ikke indgå et mindre samarbejde med et af de store datingsites?
Jeg tror at folk derinde gerne ville give en god pris for at have en "dating.dk / netdate.dk" godkendt fotograf.
Personligt ville jeg da gerne have lavet billeder som kunne få mig til at skabe bedre kontakt med kvinder på nettet. Jeg er en sød charmerende fyr, men mine billeder bliver altid vildt dårlige. Jeg tror ikke at jeg er ene om dette.Bare et lille indspark. Held og lykke med det hele.
Jeg mener Scor.dk også har sådan noget. Men jeg bryder mig ikke om typerne på scor - havde jeg været en lidt ældre mand så ville sagen være en anden. Men jeg er en unge pige og har ofte været ret uheldig med mænd og deres lyster. Ja, undskyld, men det føltes næsten som om at de er en date når man skal tage billeder af dem og de forstår ikke hvor grænsen går. Så nej, det har jeg valgt ikke at gøre.
Babebilleder som piger får lavet i til M-blade mv. det er heller ikke mig. Billederne siger mig ikke særlig meget, selvom jeg ved at der er penge i det. Men det skal også være sjovt at tage billeder jo :)
Men tak fordi du kommer med ideen. Det er bare ikke mig idet jeg er en pige. Men jeg vil da lige prøve at sige det videre til nogle af mine mandelige fotovenner.