Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan hjælpe med tøjimport?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har overtaget en maskine til at sy tekster og "billeder" på tøj og kasketter via edb og har længe gået og brændt lidt efter at lave mit eget tøjmærke.. jeg designer selv men vil gerne udbrede mit område lidt med noget streetwear da jeg ved siden af er dygtig tegner (graffiti) og andet. nu kommer spørgsmålet så til 1.mio. er der nogen herinde der kan hjælpe mig igang med hvor jeg kan købet hættetrøjer/caps/t-shirts/jeans og andet beklædning ind Engros? det skal selvfølgelig være "blankt" så jeg har et ren farvet stykke tøj som jeg så selv designer videre ud fra..

Håber i vil hjælpe og på forhånd tak :)

Mvh Emil

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 02:03

Hej.

JEg kan hjælpe dig med t-shirts og andet geil i sindsyg kvalitet... Her er der hverken mærke i nakken eller noget...

Send mig en mail så finder vi ud af noget...

Himynameismads@gmail.com

Mads O

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Emil-tøjmand:
hvor jeg kan købet hættetrøjer/caps/t-shirts/jeans og andet beklædning ind Engros

Der findes mange virksomheder som tilbyder private label i danmark (dvs. de har en række forskellige kvaliteter, du kan få dit eget navn/label på), dette købes oftes ret billig og du kan derefter sy de ting du gerne vil på med din nye maskine =).

Ellers kan du tjekke alibaba.com som er b2b handels sted, hvor du kan finded alt

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:24

perfekt.. tusind tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35

:) np