Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avanceret webshopkoder søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg forsøger i øjeblikket at finde en koder til en række mindre, men komplicerede opgaver. Jeg har forsøgt at finde nogle indiske kodere, da jeg ved at de er billige og dygtige, nogle der ved hvor jeg skal henvende mig for at komme i kontakt med en sådan, en dansker kan også bruges, men sjældent de er lige så konkurrencedygtige på prisen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:47

kbba:

men sjældent de er lige så konkurrencedygtige på prisen.

Eller kvaliteten!

Du skal have en teknisk kvalificeret projektleder sidende i Danmark for at kunne drage nytte af outsourcing :)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:51

kbba:

Jeg forsøger i øjeblikket at finde en koder til en række mindre, men komplicerede opgaver. Jeg har forsøgt at finde nogle indiske kodere, da jeg ved at de er billige og dygtige, nogle der ved hvor jeg skal henvende mig for at komme i kontakt med en sådan, en dansker kan også bruges, men sjældent de er lige så konkurrencedygtige på prisen.

En indisk koder kan ikke betale sig, hvis ikke der er en (projekt)leder som har forstand på det han laver.

Ellers kan du få en lærlig/elev til at programmere noget? De er ofte billigere.. men kvaliteten er også derefer!

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:57

Der findes en del websites, hvor man kan annoncere efter freelancere. Prøv at google efter freelancer, så kommer der formentlig et par stykker op. Kvaliteten af de freelancere man finder kender jeg ikke til. Men som nævnt, så skal du nok have en ret skarp specifikation, hvis det skal give mening at sende opgaven til udlandet. Det er meget, meget nemmere at kommunikere ansigt til ansigt, og når alt kommer til alt, så handler softwareudvikling i meget høj grad om kommunikation. Der findes masser af historier om folk, der troede de kunne spare en masse penge på at sende udviklingen til Indien / Ukraine eller hvor det nu er, og som har måttet erfare, at den kvalitet, der blev leveret slet ikke levede op til det ønskede. Der findes sikkert også mange gode historier, jeg er sikker på nogle andre aminoer kan byde ind med mere positive erfaringer.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:07

Kan du evt. uddybe hvad der gør opgaverne kompliceret ? Er der nogle specielle krav til platforme og teknologi ?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:09

Du kan give mig et kald på 31 24 44 44 ... Jeg mangler en at dele en fast programmør med. Prisen er 70 kr i timen. Du binder dig for min. 25 timer om måneden, gerne mere.

Jimmy

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 15:34

Hej kbba,

Du er velkommen til at kontakte undertegnede.

Jeg sidder i Asien, Vietnam, som projekt-leder, og vi kan levere kvalitetsfuld og professionel løsning til fornuftig pris.

Du er velkommen til at kontakte undertegnede på tkhau@mwc.vn for nærmere oplysninger.

Med venlig hilsen

Kim H. T.

www.mwc.com.vn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)