Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger ALT arbejde....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt data:

Navn:                                                                              Michael Andersen

Adresse:                                                                          Provst dreslers vej 20 st th

By:                                                                                  9900 Frederikshavn

Tlf:                                                                                  60724447

Alder:                                                                              22 år

Civilstand:                                                                       Single

Kørekort:                                                                        Motorcykel - A, Personbil - B

Ikke ryger

Almene IT - kvalifikationer

Billedbehandling

Databaser

Internet/e-mail

Præsentationsprogrammer

Regneark

Tekstbehandling

Kurser - taget igennem teknisk skole

førstehjælp

projekterfaring

Hvis I søger en stabil, engageret og altid smilende/glad person, så er jeg lige her. Jeg er altid positiv og tager de fleste ting med et smil, så går det hele jo meget bedre og nemmere.

Jeg er en frisk ung mand, fyldt med energi, og godt humør til og glæde andre med. Jeg er meget udadvendt og ikke genert, så jeg har ingen problemer med at arbejde sammen med andre.

Jeg har et kreaktivt ungt hoved, er god til at tænke "outside the box" og finde løsninger på problemer.

Jeg kan tilbyde jeres virksomhed en medarbejder der:

• altid er smilende og udadvendt
  • er god til kundebetjening
  • arbejder med fokus på orden og overblik
  • er fleksibel og en frisk medarbejder
  • en moden medarbejder med masser af erfaring fra tidligere arbejde

Så hvis der er nogle derude som mangler en medarbejder som mig, så skriv endelig

Med venlig hilsen

Michael Andersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)