Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook igen igen :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu forsøgt at oprette en fanside til skiftselv.dk, ved ikke om det er gjort rigtig da jeg ikke er den store Facebook nørd :-)

Mit spørgsmål er nu, Hvordan kan man sprede budskabet til sine venner på facebook? så vi begynder at få lidt fans :-p (venter lige med at sende det ud i en nyhedsmail til jeg har lavet de første 10 fejl, blandt dem som kender mig :-))

der ud over syntes jeg ikke man kan søge gruppen frem, men er det bare mig der igen agere som en 80 årig foran min computer(det er lidt pinligt, for normalt ser jeg mig selv som en der har lidt styr på internet mm)

Mvh

Martin

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 16:42

tillykke med din nye fanside :)

det er jo typisk mund-til-mund metoden der virker på FB, men du kan evt. investere i FB's egne annoncer, så er det jo FB brugere der ser dem. Alternativt kan du måske få lavet en applikation der reklamerer for din side, der er så vidt jeg husker en gave-app som man selv kan lave sin egen version af...

vedr. søgning så er FB jo tabt bag af en lastvogn, togvogn, barnevogn og ligvogn..  de er nogle amatører når det drejer sig om brugervenlighed i søgninger, sorteringer osv... så det er bestemt ikke (nødvendigvis) dig der er problemet :)

mvh
jesper

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 21:16

Tillykke... Jo tak men venter nu med at hejse flaget til vi har fået nogle "fans" men efter at have leget lidt med facebook vil jeg ikke kun sige det er brugervenligheden i søgningen som mangler, meen med lidt træning er jeg sikker på jeg nok skal komme efter det :-p ellers skal jeg til herning den 13, så der kommer nok et fif eller to :-)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)