Tak for dit svar - det var måske heller ikke så indlysende som jeg selv troede... :-)
Men det handler om at jeg er ved at lave et jobrelateret website og så tænkte jeg at det ville passe fint med jobannoncer til at give lidt indtægter til siden. Det er således andres annoncer jeg tænker på, men jeg ved ikke hvordan de formidles og hvem jeg evt. skal kontakte.
Egne annoncer kunne måske blive interessant på længere sigt.
Jeg har et oldgammelt brugernavn (koncernchefen) som jeg mente var slettet, men som åbenbart stadig er knyttet til mit login... Aner ikke hvordan jeg kommer af med det. Men svar venligst på brugernavnet 'viljen'
Peter
-------------------
Tak for dit svar - det var måske heller ikke så indlysende som jeg selv troede... :-)
Men det handler om at jeg er ved at lave et jobrelateret website og så tænkte jeg at det ville passe fint med jobannoncer til at give lidt indtægter til siden. Det er således andres annoncer jeg tænker på, men jeg ved ikke hvordan de formidles og hvem jeg evt. skal kontakte.
Egne annoncer kunne måske blive interessant på længere sigt.
Der er jo forskellige bureauer, der formidler forskellige typer stillinger. Tænker du på alt muligt blandet, eller er det et specielt område? IT, kantine, leder, medicinal, lager, freelance, praktik, fuldtid, ect.?
Jeg forestiller mig ideelt en database, hvor jeg kan trække relevante jobs udfra min viden om min aktuelle bruger. Men mindre kan selvfølgelig også gøre det.