Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobannoncer på mit website - hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen der har erfaring med - eller på anden måde ved hvordan jeg kan få jobannoncer på mit website.

Sker det via bureauer eller...

På  forhånd tak for hjælpen!

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:46

Kan du beskrive lidt mere om hvad du havde tænkt dig?

Vil du sælge dine egne annoncer, eller skal det være andres (bureauers) annoncer?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:43

Hej Brian.

Tak for dit svar - det var måske heller ikke så indlysende som jeg selv troede... :-)

Men det handler om at jeg er ved at lave et jobrelateret website og så tænkte jeg at det ville passe fint med jobannoncer til at give lidt indtægter til siden. Det er således andres annoncer jeg tænker på, men jeg ved ikke hvordan de formidles og hvem jeg evt. skal kontakte.

Egne annoncer kunne måske blive interessant på længere sigt.

Peter

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 10:05

Hej Brian.

Du får lige mit svar endnu engang.

Jeg har et oldgammelt brugernavn (koncernchefen) som jeg mente var slettet, men som åbenbart stadig er knyttet til mit login... Aner ikke hvordan jeg kommer af med det. Men svar venligst på brugernavnet 'viljen'

Peter

-------------------

Tak for dit svar - det var måske heller ikke så indlysende som jeg selv troede... :-)

Men det handler om at jeg er ved at lave et jobrelateret website og så tænkte jeg at det ville passe fint med jobannoncer til at give lidt indtægter til siden. Det er således andres annoncer jeg tænker på, men jeg ved ikke hvordan de formidles og hvem jeg evt. skal kontakte.

Egne annoncer kunne måske blive interessant på længere sigt.

Peter

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:46

Hej Peter

Der er jo forskellige bureauer, der formidler forskellige typer stillinger. Tænker du på alt muligt blandet, eller er det et specielt område?
IT, kantine, leder, medicinal, lager, freelance, praktik, fuldtid, ect.?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 11:56

Jeg forestiller mig ideelt en database, hvor jeg kan trække relevante jobs udfra min viden om min aktuelle bruger. Men mindre kan selvfølgelig også gøre det.

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)