Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg giver feedback på din hjemmeside eller blog (gratis)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Har du stiret dig blind på hvordan din hjemmeside eller blog skal se ud, jamen så har du nu mulighed for at få en ordenlig røvfuld råd til hvordan du kan lange flere produkter over disken. 

Jeg er ved at lave en blog hvorpå analyse af din hjemmeside vil fremgå, så der vil også være mulighed for at få lidt PR der. Jeg skal ikke have noget for analysen, hele analysen er blot til mine kommende læsere på bloggen. 

Så har du en hjemmeside eller blog, du gerne lige vil have noget feedback på, så smid dit link her og jeg vil gå igang her i marts måned. Jeg har allerede lavet analyse til GalleriEland.dk og Skiftselv.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:38

Hej RS,

Ved ikke om Hotel Domir, www.domir.dk, evt. kunne være spændende grundlag for din case?

Siden har online booking og alle råd til optimering er kærkomne :-)

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 22:54

Hej Kim

Det nu ikke en case eller stor analyse som sådan. Det mere en bette peptalk hvor jeg skyder lige fra leveren om hvad der kan laves om. Jeg skal nok kigge nærmere på Hotel Domir - er dog ikke så stærk i serviceringsområdet, men jeg ser dem som en udfordring. 

Jeg skriver til dig, så snart jeg har fået min blog ordenlig op og stå og har lavet en mindre analyse af Hotel Domir.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:01

Spændende :-)

Du fanger mig bare her i tråden eller på telefon hvis du har spørgsmål ifm. analysen.

Kan fortælle at konverteringsraten er rimelig pæn (5,52% i februar måned) - men er altid interesseret i at optimere og (be)læres hvor der kan! ;-)

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra Smørum
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:17

Hej

Ville høre om du ville være sød og kigge på min hjemmeside :)

www.candytown.dk

På forhånd tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 23:32

Hej Kim

Det er en flot konverteringsrate i har. Det også en rigtig lækker side lige ved første øjekast. Jeg skal nok give respons fra mig.

Hej Firat

Det kan du tro jeg vil, jeg vil også kontakte dig her på indlægget, når den er klar.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:41

Jeg kunne da også godt tænke mig feedback på min hjemmeside.

Altså godt med gode råd fra anden side jo.

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:50

Hej Firat

Jeg fik helt lyst til at kigge på din slikside, og én ting falder mig i øjnene: Du skriver, at du er Danmarks billigste slikbutik, men for mig at se er alt slik, chokolade og chips meget tæt på at have samme priser som på en tankstation? Eks. Anton Bergs Guldæske 400 g. koster 139,- på en tankstation, 100 kr. i de fleste butikker - og er rundt regnet hver anden uge på tilbud i en eller anden butik til 60 kr. Du tager 139,-

Er dine priser ikke bare de alm. vejl. priser? Hvad er så fidusen ved at købe hos dig og betale ekstra for porto?

Fra Smørum
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:54

Jeg kan godt forstå din pointe, og det er heller ikke meningen der skal stå Danmarks billigste slikbutik. Men Danmarks online slikbutik! Med hensyn til priserne, så kan det ikke lade sig gøre at få det til at køre rundt uden at priserne bliver så høje.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:59

Du må da også gerne give lidt feedback på vores side, det er altid rart at høre lidt ris/ros.

www.funtastic.dk

/ daniel

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)