Hej Kasper
Et overslag budget på opgaven, kunne lyde:
- Mock fra Designer 15.000,- (Her tænkes på en etableret Designer, der tager ca. 800 - 1200 i timen)
- Løbende design tilretninger i forbindelse med Sprints (5.000 - 10.000)
Så er der selve Sprints'ne, den normale Sprint længde på en månedstid, er alt for lang til et så lille projekt. Istedet kunne man lave nogle meget små 20 timers sprints(pris ca. 20.000). Så ville jeg tro, at man ville havde mulighed for, at lave et release af et komplet site efter 1-2 sprints. Der vil så sandsynligvis være en del tilbage i Product Backloggen, så man vil kunne udvide med flere sprints, såfremt de skaber mere værdi, end de koster.
For at det skal holde med de 1-2 sprints, skal udviklingen foregå oven på en eksisterende Content Management platform som f.eks. Umbraco eller vores.
Jeg synes det er super positivt at hører, at du er interesseret i en Scrum baseret samarbejdspartner. Det er min klare overbevisning, at Scrum projekter i meget højere grad end f.eks. fastpris projekter, ender med at blive en positiv oplevelse for både kunde og leverandør.
Vi i EasyFlow, ville meget gerne tages i betragtning som samarbejdspartner, hvis projektet skal føres ud i livet. Den reference vi har der ligner projektet mest er www.cubeair.dk. Vores kundeportofølje inkludere både nogle af Danmarks største virksomheder, samt nogle af de mindste. Af de store kan nævnes Københavns lufthavn, BRFKredit, BankInvest, PKA, DFDS mfl.
Firmaet har eksisteret i 6 år, og de fleste af os har 10+ års erfaring med webudvikling.