Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisindikation på webudvikling (primært backend & cms)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle!

Jeg ønsker prisindikationer på et projekt i denne størrelsesorden:

http://www.thrane.com/

- hvis vi taler om backend og grundlæggende cms-arkitektur. Tekst, grafik, designskabeloner, grundlæggende usability / call-to-action er på plads og nogenlunde nøjagtigt specificeret.

Hvem kan løfte en opgave af den størrelse bedst og billigst? Og hvad vil prisen ca. være?

Byd endelig ind med uddybende spørgsmål, hvis de præliminære specs er for ufuldstændige.

En evt. samarbejdspartner må gerne være scrum-orienteret.

De bedste hilsener & på forhånd tak for hjælpen,

Kasper

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 21:09

Vi kan sagtens. Skal det være precis som http://www.thrane.com/?

er det noget som i skal sælge videre? skal det være  php? eller asp?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 21:22

Hej Kasper

Vi kender Thrane og Thranes  system rigtig og kan levere dig en super loesning som er magen til deres. Send mig en mail paa bratsch@ofir.dk saa snakker vi!

MVH Adam

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Nej, ikke præcist som thrane.com. Men i det omfang, og med nogenlunde samme arkitektur.

ASP.

Hvor ligger vi prismæssigt?

/Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Hej Adam!

Tak for tilbagemeldingen.

Prisindikation hér på amino snarere end på mail. Transparens er et krav fra step 1.

/Kasper

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Et overslag budget på opgaven, kunne lyde:

- Mock fra Designer 15.000,- (Her tænkes på en etableret Designer, der tager ca. 800 - 1200 i timen)
- Løbende design tilretninger i forbindelse med Sprints (5.000 - 10.000)

Så er der selve Sprints'ne, den normale Sprint længde på en månedstid, er alt for lang til et så lille projekt. Istedet kunne man lave nogle meget små 20 timers sprints(pris ca. 20.000). Så ville jeg tro, at man ville havde mulighed for, at lave et release af et komplet site efter 1-2 sprints. Der vil så sandsynligvis være en del tilbage i Product Backloggen, så man vil kunne udvide med flere sprints, såfremt de skaber mere værdi, end de koster.

For at det skal holde med de 1-2 sprints, skal udviklingen foregå oven på en eksisterende Content Management platform som f.eks. Umbraco eller vores.

Jeg synes det er super positivt at hører, at du er interesseret i en Scrum baseret samarbejdspartner. Det er min klare overbevisning, at Scrum projekter i meget højere grad end f.eks. fastpris projekter, ender med at blive en positiv oplevelse for både kunde og leverandør.

Vi i EasyFlow, ville meget gerne tages i betragtning som samarbejdspartner, hvis projektet skal føres ud i livet. Den reference vi har der ligner projektet mest er www.cubeair.dk. Vores kundeportofølje inkludere både nogle af Danmarks største virksomheder, samt nogle af de mindste. Af de store kan nævnes Københavns lufthavn, BRFKredit, BankInvest, PKA, DFDS mfl.

Firmaet har eksisteret i 6 år, og de fleste af os har 10+ års erfaring med webudvikling.

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:48

Hej

Vi kan levere fuld løsning baseret på ASP i vor eget CMS system, inklusiv grafik og layout, samt opbygning af de første 10 sider med tekst og grafik, og et kursus på 2 timer i brugen af CMS, for ca. kr. 25.000,00. Vi kræver at hosting af sitet er hos os, eller på et låst webhotel hos Dandomain, for at sikrer koden til vores CMS.

Fordelen for jer vil være en fast tilknyttet medarbejder, og muligheden for tilpasning af CMS funktionalitet så det opfylder jeres krav fremover..

Har dette interesse kan vi kontaktes på info@officespace.dk eller du kan fange mig på min direkte mobil: 2611 7702

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 17:24

Omkring 18.000 DKK inkl alt. levering og moms osv.. levering ca 25-30 dag..

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:40

Nu du siger som Thrane.com. Inkluderer det også extranettet?

Er der nogle specielle funktioner du ligger vægt på? (sprog skifte, kontakt formular, nyhedsbrev etc.)

Kig forbi min hjemmeside www.daniaweb.dk for at se hvad mit CMS system kan. Jeg har p.t. 50% på al CMS og tilhørende moduler. Det er dog baseret på PHP.

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:01

Hej Kasper

Jeg har været inde og vudere på den hjemmeside du har henvist til. Nemlig: http://www.thrane.com

Siden ser ud relativ simpel og ville passe fint ind i et cms-sytem. Har arbejdet med ligende sider førhen, så det burte ikke været noget problem.

En webside som thrane.com i samme størelse og kvalitet vil jeg ca. vudere til en 6000 kr. excl moms, som er nogenlunde den samme pris, som på vores sædvanlige cms ydelser/webdesign.

For denne pris får du selvføgelig et komplet CMS-baseret website bestående af: Frotend og Backend CMS system, lækkert webdesign incl. alt logo og alt nødvendigt webgrafik + Google optimering af siden + struktuering og indsættelse af tekst/grafik, hvis dette er ønsket.

Hvis du skulle være interesseret i få lavet din hjemmeside hos vores firma, er du meget velkommen til at skrive til kontakt@miragestudio.dk

For seneste desgins (portfolio) og firmaprofil kan du besøge vores firma's hjemmeside på www.miragestudio.dk

Jens

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)