jeg har hentet og næsten udfyldt start blanketten fra webreg.dk. de skriver man skal HUSKe at udfylde start dato... mit spm. er så: hvor skal startdatoen skrives? mulighed 1: under rubrik 8 Moms - SKAL jeg så smatidig vælge en moms indberetningsform? eller kan det vente til jeg tjener nok. mulighed 2: under rubrik 13 Supplerende oplysninger. håber der er en der lige har det frisk i baghovedet :) |
Udfyldelse af startblanket ??
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Hvis der ikke er et sådant felt, så hent den nyeste udgave af Registrering af virksomhed - Start, der ligger på Webreg.dk - Starte virksomhed under linket Startblanketten. |
Jep det er den blanket jeg har - var bare i tvivl om, om man skulle vælge en af de tre moms afregningsformer, hvis man skrev en dato i denne rubrik: 1 - oms under 50.000,- årligt (kvartalvis afregning) 2 - oms er ml. 50.000 og 20 mio. årligt (kvartalvis afregning) 3 - oms over 20 mio årligt (MÅnedsvis afregning) eller om man kan nøjes med at anføre datoen. |
Start med den mindste (medmindre du er helt sikker på, at det bliver over 50.000) og så skift, hvis det viser sig, at omsætningen bliver større. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)