Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspertise søges til sammenlægning af to firmaer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg skriver for en bekendt der arbejder hos et mindre firma. De har opkøbt to andre mindre firmaer.

Nu spørger min bekendte som er ansvarlig for at det hele kommer til at køre, hvordan sikrer man at edb- og økonomisystemer kommer til at køre sammen.

Jeg kender ikke selv til nogle firmaer der arbejder indenfor det område og vil derfor høre om i ikke kan hjælpe.

Den rette vedkommende eller det rette firma vil kunne modtage ordren på hvad sådan en sammenlægning koster.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 23:14
Hej Daniel

Der er lidt for få detaljer i dit indlæg til at nogen kan svare på dette her tror jeg.

Det vil kræve noget mere information om hvilke systemer det drejer sig om og hvor mange servere og arbejdspladser der skal læges sammen.
Jeg tror de vil få mest ud af at tage fat i nogle konsulenter på området.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:03
Jeg kan hjælpe med strømlining af de administrative systemer og rutiner, herunder sammenlægning af bogholderier fra forskellige regnskabsprogrammer og evt. samling af lønsystemer enten på praktisk basis (=gøre det for jer) eller som vejleder i processen. Prisen er 500 kr. i timen + moms for den type opgaver, og hvor lang tid, det kommer til at tage, kan man jo umuligt sige noget om på det givne grundlag, men jeg serverer gerne en kop kaffe, hvis I er i København, så vi kan tale nærmere om det. Jeg kan ikke hjælpe med netværk og edb generelt.
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:30
Hej igen,

Mange tak for svarene. Min bekendte har undersøgt område for konsulentbistand og fundet et firma der kan klare opgaven.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)