Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejer af restaurant søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en ejer af en restaurant som kunne være interesseret i at få udviklet en avanceret hjemmeside gratis.

Jeg vil udvikle et design til dig og implementere det i et CMS system hvor du selv vil kunne administrere og rette indholdet efterfølgende.

Derudover vil siden også indeholde et avanceret online bookingsystem hvor du vil kunne modtage og administrere bookinger fra. Du vil via et grafisk interface over din restaurant kunne placere dine kunder på de borde som passer dig bedst og meget andet.

Hvorfor gøre det gratis?

Jeg har to muligheder, 1. udvikle et demosite hvor jeg tester booking systemet af på eller 2. jeg kan teste og færdigudvikle det sammen med nogen som får glæde af det.

Min gevinst er at jeg i sidste ende får en reference.

Jeg arbejder til daglig som Teknisk rådgiver og har en baggrund som udvikler og netop den tekniske baggrund har gjort at jeg har kastet mig ud i dette projekt.

Der ligger ca. 2½ måneders arbejde i løsningen så jeg forventer du også er seriøs omkring det.

Din omkost vil være efterfølgende hosting af løsning og omk. til grundmodulet som jeg udvikler på (ca. 3000 kr.), som sagt skal jeg ikke tjene på det men jeg skal heller ikke have nogle omkostninger forbundet med det.

Er du interesseret så send mig venligst en besked hvor du beskriver din restaurant samt eventuelle spørgsmål.

Fra Køge
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:22

Hey

Jeg vil lige høre om du har fundet en restaurant?

musa

Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:14

Hej Musa

Nej jeg har ikke fundet en restaurant endnu, så tilbudet er stadig åbent.

Hvis du er interesseret må du meget gerne sende mig en PM omkring hvem du er og eventuelle ønsker, så kan vi tage den derfra.

Med venlig hilsen

JBL

Fra Køge
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:18

Du kan li skrive til min mail så kan vi tage den der fra

musa.akin@3.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)