Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søger en spil flash programmør til evt. samarbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en flash programmør som er interesseret i et samarbejde om at lave Casual games i flash.

Du SKAL have erfaring i at lave casual games og ved hvordan man laver login, hiscore og den slags. Jeg har masser af kontakter med folk der kan programmer i flash, men jeg savner at møde en flash programmør som har erfaring i at lave casual games og ved hvad det går ude på hvis man skal lave et Sudoku spil eller 3 på stribe spil.

Hvis du er interesseret så send mig nogen eksempler på din kunnen. Så vil jeg henvende mig hvis det er lige dig jeg går og søger.

Mvh

AbeStreger

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 19:48

Hej 

Vi kunne meget vel være interesserede i at aftage spil i denne kategori. Kunne du ikke sende mig en mail på nb@binaryconstructors.dk, hvis du er interesseret i dette og så kunne vi drøfte videre.

/Niels

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:03

hej 

hvis du stadig er på udkig så  hjælper jeg gerne. 

har lavet omkring 100 applikationer de sidste 10 år fordelt på en 15-20 projekt - onlinespil, cdromspil etc..

Jeg arbejder i dynamisk AS3/2.

Du finder min portfolio på www.sekvens.se/portfolio , hvor der er nogle eksempler. 

jeg vender tilbage med mer info hvis du er interesseret. 

jeg sidder på Holmen i KBH men er van at arbejde med folk over hele landet/udlandet : )

mvh / Lasse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)