Hej Alle samme.
Jeg syntes selv har lavet en godt koncept, vi løser dit problem (PC support) eller det koster ikke noget Og vi har fået vores første kunde, han var meget glad, men hvordan får man det ud til folk. Jeg ved godt der er rigtig mange om budet, Men jeg har slamlet mig et team som har lave Support for private folk i 3-5 år, da jeg selv har været i support center branchen i godt 5 år. Jeg det er ikke noget problem og finde folk som vil arbejde for mig. Jeg vil våge den påstand at vi kan løse alt, jeg har service senter og altting. Jeg ved godt folk går meget op i google, men vores side er meget simpel og egner sig nok ikke til google. Det er det min Webdesinger siger, og jeg kan godt li' hans design. Vores mål gruppe er kvinder og mænd over 35 år I kan se vores side her http://www.sospcsupport.dk
Med Venlig hilsen http://www.sospcsupport.dk |
Hej Keld
Tja - jeg kunne som erhvervskunde godt have brug for support indimellem. Tit leder jeg selv efter problemløsninger online, og jeg har aldrig betalt for hjælpen. Simpelthen fordi jeg synes priserne er for uoverskuelige, eller alt alt for dyrt. Mange arbejder udfra en timepris, men hvad nu hvis det er et problem der ikke er til at løse på 1 time - kan jeg så risikere at der skal bruges 3 timer á 500,- for så at finde ud af at det er en eller anden lille chip til kr. 75,- der skal skiftes? Jeg synes tit det bliver meget omstændigt at skulle have hjælp..... Jeg tror at jeg deler denne opfattelse med mange personer, og det er derfor en barriere I skal ud og overvinde.
På jeres site står der kr. 399,- er det pr time eller pr problem? Og booking til kr. 100,- - hvad dækker det? Er det et obligatorisk opstartsgebyr eller hvordan skal den forstås?
Én ide kunne være også at målrette jeres markedsføring mod mindre erhvervsdrivende. Alle "kender en der kender en der kan det der med computere", men en håndværker der sidder og skal til at fakturere, eller en fotograf der vågner op til en sort skærm har ikke tid til at vente på at vennen har tid, eller at nevøen har fri fra skole etc.
En anden idé kunne være at tilbyde gratis it-hjælp på biblioteket 1 gang om måneden. Det er gratis arbejde, men det er med til at give jer et godt rygte.
Hilsen Morten