Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

klamphugger eller SEO eksperter?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gott im Himmel ville jeg sige, hvis jeg var tysk. Men jeg er jyde, så jeg nøjes med mindre. Jimmy - du er en af de mest hardcore e-købmænd. Derfor ved du, hvad der tæller. Og endnu bedre: Jakodans bankkonto ved, hvad der virker. Og det er vel det.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Christian Langhoff:

Kuverter, poser, gaveindpaknig, kontorartikler etc.

Det vil sige at går man ind i google og skriver kuverter vil de sider der er korrekt lavet rent SEO mæssigt blive vist først det er cabi.dk, postdanmark, visible.dk.

Kontorartikler er slet ikke noget vi har bedt om at få op, vi har et meget lille udvalg af det man bruger på lageret, men det er en vare vi sælger med som ekstra bonus, ikke en af vores hovedprodukter.

Hvis du staver gaveindpakning rigtigt, ligger vi faktisk øverst ;-)

Kuverter, nej, men igen ikke et af vores hovedprodukter, ikke standard kontor-kuverter i hvertfald, der er for stor konkurrence med trykkerierne.. men emballage kuverterne er dem vi lever af - prøv fx at skrive boblekuvert eller prøvekuvert

Pose nej, men fx bærepose er vi på side 1, dog ikke i toppen - men poser er relativt nyt for os og noget vi kommer til at gøre meget mere ud af det næste halve års tid

Jeg kan egentligt ikke rigtigt huske nu, hvad det var for nogle ord, vi oprindeligt startede med at bede Thomas om at komme op på.. Jeg må lige kigge i nogle gamle mails.

Men jeg vil da meget gerne vide, hvad det konkret er, du mener der kunne være gjort bedre? Forslag modtages gerne :-)

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager denne "high-jacking" af en ellers udemærket tråd!

Men Nina kan du konkurrere med Red-office når det handler om prisen på papkasser, hvis du kan er jeg interesseret, men der skal dog være økonomisk gevinst ved at skifte.

Jeg har brugt +2.000 papkasser/poser/kuverter i januar/februar med en fordeling der hedder 90% - 6% - 4%.

Desuden køber jeg pakketape, konfektionsposer og lidt kontorudstyr.....

mvh.
Søren

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej godide,

Jeg forstår ikke, hvorfor du undskylder for at hijacke tråden og så gør det alligevel.

Hvis du går ind på Jakodan's hjemmeside, så kan du se deres priser og da Nina ikke ved, hvilke priser hun er oppe imod, hvordan kan hun så svare på, om hun kan gøre det bedre end dem?

Jeg ville foreslå dig, at se på deres hjemmeside først og vurdere om du kan få noget økonomisk gevinst, og køber du ind i meget store mængder, så kan du måske hente noget mere. (måske)

Og så ville fremgangsmåden være at skrive en privat besked eller mail til Jakodan og forhøre sig. Man forhandler ikke priser i ef offentligt forum.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

fed tråd nu er jeg da blevet meget klogere hihi..

ang det at lave en kontrakt så er det lidt svært for mig at vurdere hvad kunder søger efter for at finde mit produkt/service, jeg kan kun gisne. skal man have en markedsanalytiker til at se på det eller kan man trimme søgeord ved at bruge adwords?

altså hvis jeg lavede en kontrakt så ville der nok ikke komme uløselige problematikker og det er jo godt men det er ikke ens betydende med at jeg har fået den ønskede effekt KUNDER. er en seo ekspert også en søgeords ekspert (altså ved han/hun hvad folk søger efter?)

er der ikke andre som har købt SEO til deres hjemmesider som kan komme med lidt input og erfaringer?

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Omar

Min erfaring er at der indenfor SEO området findes flere mere eller mindre useriøse spillere, så vær på vagt. Er selv blevet kontaktet flere gange af lign. firmaer som du beskriver ifm de websites jeg har lavet. Og går man dem lidt på klingen viser det sig ofte at deres garantier ikke holder. (for ingen kan garantere noget mht. placering i google).

Det bedste råd fra mig er at benytte de gode råd du allerede har fået i denne tråd.

Men hvis du beslutter dig for at benytte en "seo ekspert" så spørg godt ind til hvordan de har tænkt sig at lave selve optimeringen.

  • Er det ren optimering af teksten på dine pages?
  • Linkbuilding?
  • Vil de lave specifikke landing pages? Dette kan være med til at øge din konverteringsrate
  • Hvilke krav stiller de til dit site for at kunne lave optimeringen, og kan de komme til det? For mange "standard" webhoteller er det mere eller mindre umuligt at optimere andet en indholdet på siderne, og i nogle tilfælde er dette ikke tilstrækkeligt for en god optimering.
  • Spørg ind til deres referencer og ikke mindst hvilke søgeord der er blevet optimeret for

Til sidst.
SEO er en løbende proces, så forvent ikke at kunne betale for en optimering der holder evigt. Der skal løbende optimeres da dine konkurrenterformentlig også optimerer hele tiden.

Spar pengene på links fra "degulesider", "eniro" og lign. tjenester. Størstedelene af alle søgninger foretages ikke disse steder.

Håber det kan hjælpe dig igennem "junglen"

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

godide:

Beklager denne "high-jacking" af en ellers udemærket tråd!

Men Nina kan du konkurrere med Red-office når det handler om prisen på papkasser, hvis du kan er jeg interesseret, men der skal dog være økonomisk gevinst ved at skifte.

Jeg har brugt +2.000 papkasser/poser/kuverter i januar/februar med en fordeling der hedder 90% - 6% - 4%.

Desuden køber jeg pakketape, konfektionsposer og lidt kontorudstyr.....

mvh.
Søren

Hej Søren,
Jeg havde ikke lige set dit indlæg, derfor det sene svar.
Jeg kender ikke red-office priser på kasser, men som udgangspunkt har vi de priser som er på hjemmesiden (klik på rabatikonerne, for at se mængderabatter).
For at kunne kigge nærmere på specifikke tilbud, skal jeg vide lidt mere om hvor meget du køber af gangen, hvor du bor i landet osv., for at kunne regne fragten med ind i det.
Men som Flemming foreslår er det nok bedre at tage det over telefonen eller i en mail, i stedet for at "stjæle" tråden :-)
Du kan skrive til mig på nina@jakodan.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ok.. jeg stiller også for mange spørgsmål på en gang hehe!!

men suma sumarum må vel være at der findes både klamphuggere og SEO eksperter inden for branchen.

jeg opretter en ny tråd for måske at få svar på nogle af mine mange spørgsmål. i har alle været fede (også på den gode måde hehe) og skal alle have mange tak for de fantastiske besvarelser, dvs ingen tak til hijackernes diskurs hehe..

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom du mere eller mindre har lukket tråden Stick out tongue .... For at finde ud af hvad SEO grundlænggende går ud på kan du tage et kig på Googles SEO starter guide. Ved at læse Googles guide vil du være bedre rustet til at vælge SEO leverandør Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)