Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website ejere søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger ejere af velbesøgte websites, som gerne vil tjene flere penge via internet annoncering. Måske er du bedre til at programmere, designe eller skabe indhold end at sælge internet annoncering.

Kort fortalt om mit koncept:
e-Builder.dk tilbyder at fungere som ekstern salgsafdeling for dit website, og stå for alt salg af internet annoncering. Vi tilbyder samarbejde på "no cure - no pay" vilkår, hvor du altså blot betaler en andel af omsætningen til os hver gang vi sælger en annonceplads på dit website.

Har jeg fanget din interesse vil jeg meget gerne tage en uforpligtende samtale på telefon +45 70268081 eller send en email på jane@e-builder.dk

Glæder mig til at høre fra jer!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:17

Hej Jane.

Hvilken størrelse/besøgstal skal siden som minimum have, for at det er interessant for dig?

Hvilken %sats tager du af salgsprisen?

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 11:30

Tak for din interesse,

Du skal være meget velkommen til at give mig et ring, så vi kan drøfte det.

Mine kontaktoplysninger kan du finde på www.e-builder.dk

Mvh Jane Wennecke

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 12:24

Hej Jane jeg synes også det ville være kanont med nogle minimumskrav :) så har vi lige at tage udgangspunkt i.

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 13:20

Hej Thomas,

Tak for dit input.

Men jeg  vil vurdere de enkelte sites individuelt i forhold til unikke brugere, samt hvilken branche der er tale om.

Derfor vil jeg ikke sætte nogle minimumskrav på, men jeg vil gerne vide hvor mange unikke brugere der er på sitet hver måned.

Har du flere spørgsmål, skal du være velkommen til at tage kontakt til mig, så vi kan drøfte betingelser osv.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:45

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:32

Skal det være en eksisterende side? Eller må det godt være en plan for en side, man er usikker på hvad den kan trække af annonceindtægter? Hvor du så kan melde tilbage hvad man ville kunne forvente?

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 21:27

Hej Hans,

Tak for dit spørgsmål.

Du er velkommen til at ringe til mig, og få en snak omkring mulighederne for annoncering. Udfordringen er at det meget afhænger af hvor mange besøgende du får på din hjemmeside. Derfor vil samarbejdet typisk først starte når sitet er etableret og har fået en hvis mængde besøgende.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)