Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Mobil?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og mangler en ny mobiltelefon. Og jeg må indrømme, er helt vildt i tvivl om hvilken jeg skal vælge.

Jeg  vil gerne have en som er holdbar, kan holde batteri i lang tid og også gå på trådløst internet.

Jeg har kigget lidt på iPhone og den ser da også rigtig fin ud. Men jeg ville tro at der også var andre som kunne det samme som iPhone.

Så det jeg ville spørge var, er der nogen som kender nogle gode telefoner, eller har gode erfaringer med nogle?

- David

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:04

Det med mobiltelefoner og valg er en videnskab som næsten kræver en psykolog. Hvad er man til. Jeg har haft Eriksson, Nokia, HTC og ¨jeg holder mig til Eriksson. Fint nok at få en telefon med touch display men man kan ikke sidde og fedte rundt med sådan en i en bil. Trådløst internet har de vist alle men Eriksson telefonerne er for mig at se mere solide og holder også strømmen længere end de Nokia telefoner jeg har haft.  Mener den jeg har nu hedder C503 eller noget i den stil og det er den bedste jeg har haft til dato.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:38

Jeg investerede i en Nokia E71 for et par måneder siden, med 3 abonnement og deres Surfpakke, så uanset hvor meget du bruger nettet koster det min. 80 kr. og maks. 300 kr. (eller deromkring) om måneden. Og det har helt alvorligt gjort mig til en lykkelig mand! :)

Den er solid, har et godt batteri, og mangler faktisk ikke en eneste funktion jeg kan komme i tanke om. Tastaturet tog lidt tilvænning fordi jeg ikke er vant til qwerty på mobilen, men selv med mine halvstore grabber går det nu rigtigt fint. Den kører med Symbian S60, så der er masser af gratis software til den.

Ting jeg bruger ivrigt:

Nimbuzz - MSN/ICQ/Yahoo/alt-muligt klient

Skype - Hvorfor betale pr. minut?

Kamera

Kalender

Office - (Af og til)

Internet - Du kan hente Opera Mini hvis du har lyst, men den indbyggede browser er også super.

Putty - Direkte ssh adgang til mine servere.

7-Kabale - Yay!

Netbank

Access Point - Den kan sagtens gå på WLAN, men jeg bruger som regel bare 3's net, da det er pænt hurtigt. Til gengæld bruger jeg den som access point, så mine computere kan logge på den. Ligesom at have en 3-router.

GPS - Bruger Google Maps.

Radio - Hvilken som helst radiokanal du kan forestille dig.

Lige pt. skal jeg til at eksperimentere med "Happy Wakeup", som via mikrofonen overvåger din søvn og sørger for at alarmen tilstræber at vække dig på et tidspunkt hvor du ikke er i REM-søvn, så du vågner lettere/friskere.

Og det bedste af det hele: På trods af de mange muligheder er den ret simpel at finde ud af. Jeg er normalt ikke særligt tålmodig med gadgets og gider ikke bruge min tid på det, men den er meget intuitiv og nem at tilpasse sine behov.

Haha, sikke en salgstale. Er bare rigtigt glad for den her telefon og har vist ventet på at komme ud med det. God fornøjelse med det! :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 00:43

Jeg bruger pt en HTC S740.
Valget var baseret på fuld understøttelse af exchange, og andre windows apps.

Telefonen er en af de bedre jeg har haft, dog lider den under kun at holde ca 1 dag på batteriet, hvilket gør at jeg ikke lever lang tid uden en lader. 

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 11:21

Tak for alle de fine indlæg,

Jeg har kigget lidt på Nokia E71, og den virker dejligt overskuelig.

Er der nogen som kender en god mobil forhandler, som sælger dem uden abbonement?

- David

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:24

Jeg har iPhone og har haft den i let over 6 måneder. Jeg er FANTASTISK glad for den, kunne ikke finde på at bytte den ud.

Hvis du ikke har prøvet at rode med den i den virkelige verden vil jeg råde dig til at finde en du kender der har ne og få lov at lege med den.

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 18:38

Lyder fedt, men hvor har du købt din iphone? Har du købt den hos telia eller?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:53

Det er som regel billigst at købe mobilen med abonnement. De billigste mindstepriser på mobiler med abonnement ligger på samme niveau eller under den pris det koster hvis du køber en ny mobil uden abonnement. Hvis du køber mobilen med abonnement, så får du til gengæld en masse gratis taletid med i købet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)