Hej Aminoer Jeg står og mangler en ny mobiltelefon. Og jeg må indrømme, er helt vildt i tvivl om hvilken jeg skal vælge. Jeg vil gerne have en som er holdbar, kan holde batteri i lang tid og også gå på trådløst internet. Jeg har kigget lidt på iPhone og den ser da også rigtig fin ud. Men jeg ville tro at der også var andre som kunne det samme som iPhone. Så det jeg ville spørge var, er der nogen som kender nogle gode telefoner, eller har gode erfaringer med nogle? - David |
Det med mobiltelefoner og valg er en videnskab som næsten kræver en psykolog. Hvad er man til. Jeg har haft Eriksson, Nokia, HTC og ¨jeg holder mig til Eriksson. Fint nok at få en telefon med touch display men man kan ikke sidde og fedte rundt med sådan en i en bil. Trådløst internet har de vist alle men Eriksson telefonerne er for mig at se mere solide og holder også strømmen længere end de Nokia telefoner jeg har haft. Mener den jeg har nu hedder C503 eller noget i den stil og det er den bedste jeg har haft til dato.