Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken fremgangsmåde på facebook, twitter, youtube osv

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er enighed om at de sociale medier kommer til at spille en stor rolle i markedsføring, i den nærmeste tid.

Men mit spørgsmål er hvordan skal man gribe det an ??

Jeg mener det er jo ikke nok at oprette en profil derinde.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 11:50
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:55

Gå ind på thorborg.tv og hør det show han har lavet der omhandler netop dette :)

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 14:55

okay har du et link til det ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:34
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 16:43

tak

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 10:16

Hej KomsiKomsa.dk

Det er jo ikke helt let.
Hvis det er noget du vil meget tid på, og vil benytte de Sociale Medier, så skal du have lagt en strategi hvordan du vil gøre, hvor meget tid du vil bruge, hvor ofte du vil poste, og sidst men ikke mindt, hvordan vil du få flere followers eller fans på sin side?

Det kunne du jo overveje.

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42

Jeg har via ENGODSAG.DK, hvor jeg tidligere var direktør, etableret et globalt samarbejde med MySpace. MySpace folkene er nogle kreative mennesker, som jeg nu er gode venner med og varmt kan anbefale. Facebook er selvsagt større herhjemme, men søger I udover landets grænser, kan de anbefales. Modsat Facebook går de ind aktivt og promoverer deres partnerskaber, og det giver god volume og en blåstempling. Især på den virale del er de rigtigt stærke, hvis man får held til at sælge sin forretningsmodel ind til dem.

Facebook gutterne kender jeg også, men her vil I nok opleve det problem, at de så at sige aldrig selv går ind og promoverer en applikation. Der skal man selv lave hele benarbejdet, og det kan være hårdt. Der findes dog især en række engelske firmaer, som er rigtigt skarpe til at skabe den virale spredning og udtænke applikationer, der virker. Men husk ligesom det var tilfældet med virale film, at distribution og spredning i sig selv IKKE er en succes. Bullguard var et godt eksempel. Deres film nåede rundt til millioner, men det gav så at sige intet salg. Så husk at tænke dit produkt ind i den applikation, du laver, så du ikke blot går efter spredning, men også tænker på, hvordan du i sidste ende skaber salg via din kampagne, fanside etc.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 09:52

Hejsa

Afhængig af hvilket socialt medie vi snakker om, gælder det om at få så mange til at følge din Facebook fanside. Jo flere fans du ka nå, jo bedre mulighed har du for at brede kendskabet til din virksomhed. Jeg har bl.a. skrevet et indlæg om hvordan man kan få flere fans på sin facebook fanside.

Det tager lang tid at opbygge en god fanscare på Facebook, men der er flere forskellige kneb man kan gøre for at få flere fans. Nå du så endelig har mange fans, jamen så kan du jo begynde at sende dine fans breve med gode tilbud osv. Og så er det jo helt gratis at bruge Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:29

Ja, det er noget der skal undersøges. Opret en profil og føl dig frem. Udviklingen og mulighederne vokser dag for dag

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)