Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(X)HTML / CSS Slicing tilbydes fra 500 kr.!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Slip for det kedelige arbejde og lad os udføre xhtml/css-kodningen.

Vi udfører udelukkende kvalitetsarbejde og koder i korrekt valideret (X)HTML 1.0 Strict.

Al kode er tableless og der optimeres til de gængse browsere som IE 6, IE7, IE8, FF2, FF3, Safari og Chrome.

Vi laver kun søgemaskinevenlig og overskuelig kode. Eksempler kan fås ved at skrive en besked til martin@adnecto.dk.

En enkelt hovedside koster 500 kr. ekskl. moms, efterfølgende undersider med en minimal forskel fås til 276 kr. ekskl. moms.

Levering sker i 85% af tilfældene indenfor 24 timer! Levering sker kun hvis kunden godkender det ønskede.

Se mere på vores hjemmeside om XHTML/CSS programmering, hvor du også finder tillægspriser.

Med venlig hilsen,

Martin van de Belt

Adnecto ApS

martin@adnecto.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 08:00

i skal måske have styr på jeres egen kode før at i tilbyder andre det;)

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fadnecto.dk%2Fhtml_slicing&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 08:10

Ah come on validering er så overated især xhtml strict og der skal næsten ingenting til at lave en lille fejl og det er jo ikke engang grove fejl det vigtigste er at den ser godt ud i de forskellige browsere og så kan vi webmastere og programmere jo tage diskusionen om hvorvidt det er vigtigt at 100% overholde standarder for xhtml/css programmering da de i rigtigt mange tildfælde ikke er muligt at overholde dem uden at lægge et par ekstra timer til bare pga at fx 2 og 3 ikke render på helt samme måde og så er der jo også ie6.

Og desuden så er deres hjemmeside http://adnecto.dk/ rigtigt pæn i både fx3 og ie7selvom der er 3 fejl, men man kan altid blive bedre :)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 08:10

Beklager, lige den side indeholdte en "&", som skulle escapes.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:25

hahahaha den var sq go^^

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 20:25

Adnecto.dk (Martin) er en 100% i orden service som jeg før har benyttet i situationer hvor det brænder på - en hurtig, billig og god hjælpende hånd! Gode muligheder for at få opsat sit design som man ønsker det samt der er mulighed for sIFR implementering mm.. Jeg er helt igennem tilfreds! :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:45

Rasmus Henriksen:

Adnecto.dk (Martin) er en 100% i orden service som jeg før har benyttet i situationer hvor det brænder på - en hurtig, billig og god hjælpende hånd! Gode muligheder for at få opsat sit design som man ønsker det samt der er mulighed for sIFR implementering mm.. Jeg er helt igennem tilfreds! :)

Troede lige du anbefalede et andet firma i hans tråd så jeg var ved at skrive en sviner ! :-) LOL

Men 500kr lyder sgu som et rigtig godt tilbud.

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)