Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Paa Thorborgs tv snakker han om at oprette en profil og sikre sig ens firma navn som profil inden en anden optager navnet.

Jeg ka ik li helt se hvordan jeg kan oprette en profil med mit firmanavn. Er der en som kan guide/linke mig siden hvor jeg kan bruge mit firmanavn?

En anden ting er Twitter han snakker om. Jeg har oprette mig paa denne siden men jeg kan sku ikke helt se meningen med twitter?

Naar jeg gaar ind paa en eller andens profil og kigger er der nogen "artikler" eller hva det er men naar jeg kliiker paa dem sker der ikke en dyt.

Hva er pointen med Twitter, hvordan bruges den korrekt?

takker

anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:29

Twitter er vel bare til at fortælle omverdenen hvad du sidder og laver lige nu. På facebook opretter du en gruppe eller en fanside om din virksomhed. Det gør du ved at logge ind som dig selv og på din facebook startside kan du klikke på grupper og oprette en gruppe med dit firmanavn.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 19:32

Ok Takker

Twitter er næsten for simplet saa efter min mening, hvem gider at klikker ind paa den.. umm

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:56

Hvis du har mange der følge med i hvad du laver som fx hr thorborg, er det en super måde at vække folks nysgerrighed om det du går og arbejder med. I mine øjne er det et meget godt værktøj, når du først har en gruppe der er interesseret i dig.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:53

prosnic:

Ok Takker

Twitter er næsten for simplet saa efter min mening, hvem gider at klikker ind paa den.. umm

Tja, Twitter er bl.a. blevet brugt under Oscar uddelingen i år. Obama (eller nok nærmere nogen i hans stab) brugte også Twitter inden han blev præsident. Så nogen finder det i alt fald interessant ;-)

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:50

prosnic:

Jeg ka ik li helt se hvordan jeg kan oprette en profil med mit firmanavn. Er der en som kan guide/linke mig siden hvor jeg kan bruge mit firmanavn?

Hej Anders

Der er vist ingen der har givet dig et link: http://www.facebook.com/advertising/?pages

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:49

Hej.

Man skal nok være en temmelig interessant person for at  være af værdi på twitter. 

mvh sören

Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:50

Jeg har lavet SOS PC SUPPORT på Twitter, men kan slet ikke finde ud af og bruge det, ved ikke hvordan man skriver til venner eller ligger besker eller noget. Jeg syntes ikke der er funktion nok. Men hvormange dansker bruger myspace, for alle dem jeg kender bruger Facebook.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)