Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foretrækker du at bruge et program eller en webside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften ærede mænd og kvinder.

Jeg er i gang med at lave et produkt som jeg vil sælge i en bestemt niche. Jeg går nu med tankerne om det skal være en applikation (windows) eller et website.

Der er for og imod...
Hvad ville du helst have og hvorfor. Lad os sige at det er et program du kan bruge dagligt og som hjælper dig med det som du nu arbejder med.

For
Et program er mere stabil. Der kræves ingen internet for at du kan benytte funktionaliteterne.
Det kører hurtigere på maskinen.
Ingen krav fra udviklers side omkring oppetid, hastighed af hjemmeside, server osv.

Imod
Kan kun bruges på den installerede maskine.
Kan i dette tilfælde kun afvikles i Windows grundet programmeringssproget.
Licensering. Svært at lave noget som beskytter mod ulovlig distribuering.
Opdateringer sker ikke centralt. Kræver en handling fra brugeren for at opdatere programmet.

Kom selv med flere gode pointer.

Mange Tak 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:57

Hej,

Der er ikke et entydigt svar, folk er forskellige. Men jeg synes det afhænger meget af hvilken type program det er. Er det kategorisering af mine kunder som jeg kan sortere på, og andet smart data-visning, så vil jeg nok foretrække en hjemmeside.

Er det et kassesystem til en butik, så vil jeg nok foretrække et program.

Kan du uddybe nærmere?

Hilsen Kasper

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:03

Kasper Grubbe:

Hej,

Der er ikke et entydigt svar, folk er forskellige. Men jeg synes det afhænger meget af hvilken type program det er. Er det kategorisering af mine kunder som jeg kan sortere på, og andet smart data-visning, så vil jeg nok foretrække en hjemmeside.

Er det et kassesystem til en butik, så vil jeg nok foretrække et program.

Kan du uddybe nærmere?

Hilsen Kasper

Hej Kasper. Tak for dit svar.

Det vil ikke være et program som deres forretning vil være 100% afhængig af. Mere et system som kan hjælpe dem i den branche de nu er i.
Jeg har ikke noget konkret i tankerne endnu. Jeg har en niche som er iværksættere og folk som starter projekter, og vil så skabe et system som de kan bruge. Hvad ved jeg ikke endnu :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:06

Hvis det egner sig til at køre online vil jeg helt klart helst have det online.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)