Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postboks adresse - hvad siger reglerne egentlig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været på jagt efter info, men har indtil videre ikke ramt noget brugbart, og inden jeg griber knoglen og sætter mig i kø hos Post Danmark, forsøger jeg mig her:

Jeg har fået en postboks til mig selv privat og mit firma - mest fordi jeg driver en lille hjemmevirksomhed i nattetimerne, og generelt har en lang og usigende postadresse - så tænkte at hvis jeg kunne kamuflerer den lidt med en postboks (og det plus at det er nemmere for mig at hente post på vej til arbejde om morgenen på denne måde).

Men til dem der bruger postbokse i dag: Hvad siger reglerne egentlig om brug af postboks som den eneste adresseform? F.eks. kan jeg bare bruge MitFirma, Postboks 111, 5000 Odense, eller skal jeg have min egen adresse inden over også, så det bliver MitFirma, MinAdresse 111, Postboks 111, 5000 Odense?

Jeg har smugkigget rundt på div. firmahjemmesider, og stort set alle skriver både postboks og adresse - selv dem der arbejder freelance som jeg, og generelt ikke har den store kundekontakt. Ligeledes har jeg kigget på cvr.dk, men alle firmaer jeg har slået op der, har en fysisk adresse tilknyttet.

Nogen der kender reglerne? Det ville være en stor hjælp :) Så på forhånd tak :)

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:41

Hej...

Du kan sagtens have en postadresse til dit firma, Men dit firma skal have en fysisk adresse. Dvs. dit cvr.nr. skal registreres på din hjemmeadresse, med mindre du kan finde en kontoradresse.

C:

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:45

Firmaet er allerede registreret på min fysiske adresse - det er bare mere et generelt spørgsmål omkring brug af postbokse - så om man kan benytte

Firmanavn
Postboks 123
1234 By

eller jeg skal angive

Firmanavn
Adresse
Postboks 123
1234 By

for at brevet kommer frem :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 16:49

Du kan bare henvise til din postboks, din adresse er unødvendig :O)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)