Hej Thomas,
Jeg synes det er ganske fint med noget konkurrence til PBS. Det får dem til at oppe sig mere end de ellers gør.
Jeg ser dog nogle problemer:
1. SIKKERHEDEN! - PBS er faktisk et redningsnet både hos forbrugere og forhandler
2. Som kunde ville jeg stille mig stærkt bekymret over at man skal betale sine penge til en udenlandsk bank som man reelt ikke kender risikoen ved at betale til - PBS ved man ligesom hvor man har, og der kan man ikke miste penge.
3. Nu slår i på det er billigere end PBS - Vil det sige, at når der kommer en polsk forbindelse så vil i tilbyde en endnu billigere forbindelse til transaktioner? Hvorfor slår i ikke et slag for sikkerheden ved jeres nye produkt? Problemet er nok at man INTET kan læse om sikkerheden på eurolines hjemmeside...?
Jeg kunne ALDRIG finde på at hoppe på den med at få noget billigere i en så vigtig sag som mine transaktioner på min webshop. Det er simpelthen at sætte sin forretning under unødigt usikkerhed for så små penge... Iøvrigt er det et rigtig godt sikkerheds"salgstrick" at oplyse sine kunder om at man samarbejder med PBS om kundernes transaktioner, det ville jeg sgu' ikke gøre hvis jeg havde fravalgt PBS til fordel for en svensk bank som INGEN forbrugere i Danmark har nogen som helst relation til.
Men som kunden som aldrig kunne finde på at vælge den løsning synes jeg stadig det er godt med konkurrence til PBS... :-)
Mvh